Thursday, November 28, 2019

افلام سكس محارم

شهوة الفتنة ام فتنة الشهوة الجزء الاول

تبددت آخر خيوط ذهب لشمس المغيب

وبدأ الليل يرخي ظلاله على المدينه
بهيجا للبعض
كئيبا على البعض..
وكعادتي
ارتشف قهوتي ببطء
واتصفح صفحات المنتدى على مهل
فقد اعتدت ادمانه
او ادمنت اعتياده ..
وبينما اقلب الصفحات
واقفز بين شرفاته المزهرة يمنة ويسرة
واذ برسالة تطرق باب صندوقي بلطف ورفق ..
انها معطرة بأريج الريحان
مما يدل انها من انثى..
فعلا انها من (؟)
للامانة كنت أنا من ابتدأ مراسلتها
اولى رسائلي كانت عبارة عن تحية وسلام
وتعريف بنفسي ..
وطلب الصداقة ..
جاء الرد بالايجاب والقبول
فاستبشرت خيرا .. وتهلل وجهي وفرحت ...
رشفت رشفة قهوة لذيذة من فنجاني القابع جانب نافذتي ذات الواجهة الزجاجية ..



وكانت حبات المطر تنقر على نافذتي بود ورفق ...
قررت الرد فورا على تلك السيدة
طالبا منها ان تعرفني بنفسها وعمرها ...
جاء الرد سريعا وقد كانت امرأة متزوجة في العقد الرابع من العمر ..
(تشرفت بمعرفتك سيدتي الفاضلة
وانارت رسالتك المعطرة صندوق رسائلي ..
هل نستطيع ان ندردش سوية ..)
"ربما لكن ليس الليلة .. فأنا متعبة وأريد ان ارتاح ... ربما غدا .."
شعرت بفرحة ممزوجة بالحزن ...
ترى ما وراء هذه الأنثى ..
اظنها مترددة ... ام ماذا ..
لم ارغب ليلتها في متابعة تصفح المنتدى ..
بل اردت ان يبقى تفكيري مشغولا بها
فأقفلت جهازي ووضعته في الشحن ...
واشعلت سيجارتي اعب دخانها بعمق وانفثه متراقصا على ضوء فانوسي الخافت متراقصا فوق قهوتي ...
اطفأت افكاري الكثيرة
وخلدت الى النوم ...
ايقظتني افكاري من نومي صباح اليوم التالي ... مع أول شعاع ضوء يبزغ معلنا ولادة يوم جديد..
وامل جديد .. وحياة جديدة ..
كعادتي الصباحية ... زوجتي تحضر لي القهوة صباح كل يوم بعد ان توقظ الاطفال وترسلهم الى المدارس ..
أول شيء فعلته التقطت جهاز الموبايل .. فتحت صفحة المنتدى ..


لا يوجد أي اثر عطر او اريج ..

تصفحت المنتدى قليلا لكن لا جديد .. لان الحركة الصباحية خفيفة ..
مددت يدي خائبة الى فنجاني ..
كانت قد بردت قليلا لاني تصفحت المنتدى .. وقد اصبح الجو باردا ..
تمنيت ان اكون جليس تلك السيدة الغامضة ...
اعتصر افكارها واستخرج اسرارها..
لم ينفك رأسي عن التفكير بها ...
مرت الدقائق والساعات ثقيلة علي
بطيئة كالسلحفاة ..
كنت انتهز الفرصة بين الفينة والاخرى لابحث عن عطر انثوي يفوح من موبايلي ..
لكن دون جدوى ..
حل المساء بلونه البهيج ...
بدأت النجوم تتلألأ في كبد السماء متراقصة في بلاط القمر .. ملك الليل
التجأت الى غرفتي معتكفا على موبايلي .. منتظرا الاريج والعبق ..
ومن نافذة الى أخرى ومن موضوع لاخر ...
شعرت بالعطر الفواح يملأ ارجاء غرفتي...
أخيرا دق باب وحشتي وغربة ليلي الطويلة زائر لطيف ...
كانت منها ...
شاغلة بالي وتفكيري منذ الأمس ..
كتبت لها على عجل بقلم يرتجف ...
(كيف الصحة سيدتي الفاضلة
Welcome back
طولتي الغيبة...)
وجلست منتظرا الرد ...
وكل ثانية او اثنتين أعمل تحديثا للصفحة منتظرا العبق الفواح ليغمر غرفتي مجددا ..
وبعد دقائق قليلة احسست انها دهرا ..
جاء الرد ..
"اهلين .........مرحبا "
....

 فقط

أهلين .. مرحبا .. فقط 
ما القصة ...
أثرت ان اتحلى بالصبر وطول البال لافهم ...
رددت ...



(انشغل بالي عليكي
وينك
بعدين تعودنا نشوف القمر كل ليلة
ليش طولتي علينا
يا ترى في مجال ندردش لو سمحت ..)
وجلست منتظرا الرد على آخر من الجمر ..
لم يطل انتظاري كثيرا هذه المرة ..
فقد جاء الرد سريعا ...
"هل انت انثي ام مادا"
تفاجأت بالسؤال ...
أنا اطلب الحوار وهي الى مزيد من السؤال .
ماذا اجيبها ...
لم اعتد الكذب ولم ولن اكذب ..
ولا احبه حتى ..
إذا لا مفر يا ولد ولا افضل من قول الحقيقة ...
حسمت امري وعزمت على اخبارها ...


صور سكس نيك نار قوية

 احلي مساج ونيك من بنت اسيويه في  يوم فرحي
مساء الخير او صباح الفل علي حسب ما بتقرا قصتي
انا اسمي زياد مصري سني ٢٨ سنه جسمي رياضي علشان بروج الجيم لوني خمري طويل وملامحي
جميله ورجوليه وبشتغل مهندس في مجال الاتصالات في شركه مشهوره
في التجمع وليه اصحاب وصحبات في الشغل وعلاقتنا حلوه وانا اجتماعي ولساني حلوو مع الكل
وانا كمان من سكان التجمع جيت التجمع من حوالي ١٠سنين ابن ناس من عائله
ميسوره ليا اخت جميله اسمها ريم اصغر مني بخمس سنين متجوزه من سنه من رامي موظف
في بنك شاب رجوله اييه وجدعنه اييه ومن اول ما شوفته واتقدم لاختي واحنا اصحاب واخوات
مع بعض في اي حوار او مشكله وخصوصا الحريم نقطه ضعفي في الدنيا بعشق الستات قي اي سن
من اول ١٦ سنه لغايه سن ال٥٠ طول ما الست لبوه وكلامها علق انا معاها للغايه السرير ونشوف هي
عايزه ايه ونريحها معلش طولت عليكم بس المقدمه علشان تعرفو كل حاجه عني
علشان بعد كده حيبقي فيه كذا قصه مرتبطه بيا ومنتوهش من بعض ...
المهم النهارده فرحي علي رنا حبيبتي وروحي وبنت عمي وبحبها من زمان وبابا فرح لما الاقني عايز اخطبها

صور سكس نيك نار قوية  - سكس نيك  - سكس نيك طيز خلفي - نيك خلفي  - صور سكس 2020 ساخنة
علي فيه تجاره بينه وبين عمي والكل بقي فرحان وطبعا الخطوبه معدتش كده من غير بوسه او حضن
او مسكه صدر وهي كانت بتسيييح مني في ثانيه بس كنت بمسك نفسي علشان اخلي الفرحه الكبيييره
ليله العمر وكنت بريح نفسي مع حبايبي او مونيكا زميلتي في الشغل ابقي احكيلكم عليها بعدين
المهم رامي صحاني من النوم علي الظهر كده وقعد يفوق فيا ويضرب ويرخم لغايه ماصحيت وانا اصلا
نايم الصبح فوقت وصحيت ولقيته جايبلي اكله سمك وجمبري وشوربه سي فووود قنبله قاللي اشحن
ياعريس بدل ما تهنج في شهر العسل وتبقي محتاج الاستعانه بصديق قولتله عيب عليك اخوك اسد
ضحك وقالت بكره نشوف المهم كلنا ولقيته جايب ازازتين بيره وبيلف سيجاره حشيش قولتله خو مفيش
حد في البيت قاللي ماما و ريم راحو ياخدو رنا واختها وحيطلعوا علي الكوافير وباباك راح مشوار وبعد كده
حيروح يظبط عند الكوافير يرجع علشان يلبس قولتله ما انا كمان عايز اروح عند الكوافير لقيته بيقولي لا
انت تسيبلي نفسك خالص النهارده كل المطلوب منك انك تجيب بدلتك وغيار جديد وتيجي معايا قولتله حنروح
فيين قاللي حعمل معاك الصح حاجزلك في spa وفي كوافير عالمي هناك حتخرج حاجه تانيه قولتله *** يخليك ليا
انت اكتر من اخويا قتلي عيب عليك ده انت حبيبي وشقي وخال العيال هههههههه
المهم خلصنا شرب وعملنا دماغ حلوه وبقينا مبسوطين اووووي نزلنا خدنا عربيه رامي وروحنا مكان برضه في التجمع
فيلا ٣ادوار عاديه خالص من برا عليها اسم الspa دخلنا المكان من جوه شيييك اوووي وديكور اسيوي كانك
عديت الحدود وروحت الصين او هاواي استقبلتنا بنت جميله اسيويه لابسه تيشيرت كات وشورت جينز قصير ورامي قالها

بالانجليزي
صور سكس نيك نار قوية - سكس نيك  - سكس نيك طيزنيك خلفي  -  صور سكس 2020 ساخنة
ان فيه حجز باسمنا العرض الملكي افخم حاجه ودفع الفلوس مبلغ في حدود الالفين جنيه دخلتنا كل واحد في غرفه
فيها ساونا وجاكوزي وسرير مساج المهم قابلتني بنت اسيويه من اجمل بنات اسيا عينيها سوده وواسعه وشعرها اسود حرير وطويل وعامله
فيه خصلات لونها موف خليتها بقيت شبه العروسه باربي لا بسه جيبه قصيره يادوووب مغطيه طيزها بالعافيه
المهم دخلت الساونا بعد ما قلعت هدودي كلها وفضلت بالبوكسر بس قعدت شويه كديه بجي ربع ساعه وبعد كده
خرجت ونزلت الجاكوزي حسيت بانتعاش وراحه جامدييين اووووي
وبعدين البنت جاتلي وانا قاعد في الجاكونزي وقعت تعدك في كتافي وقلالتلي بانجليزي مكسر اني اقوم وانام علي سرير المساج
وقمت من الجاكوزي وانا مبلول وزبي واقف البت قدامي صارووووخ بقيت محرج منها ونمت علي ظهري وهي كانت ممعجبه بجسمي
الرياضي وعضلاتي البارزه بدات تصب الزيت علي صدري وبطني وتدعك فيهم باحترافيه وجسمي كله حاسس فيه بانتعاش وراحه وغليان في نفس الوقت الجمبري مع البيره و الحشيش عملو احلي شغل المهم زبي وقف فيالبوكسر بقي عامل زي عامود الخيمهوانا مشكلتي ان الزمان هداني بزب طوله ٢٠سم وتخين وعروقه بارزه وراسه عامله زي الخوخه وحمرا منظره يجنن اجدع ست هي شافت زبي واقف اوووي قالت لي ممكن تقلع البوكسر علشان اعرف ادلك جسمك بالكامل انا مكدبتش خبر والبوكسر اتقلع في ثانيه شافت زبي برقت اوووي وقالت واووو
وقالت لي انها مشافتشي زب كبيير وشكله حلو اووووي زي ده وطلبت انها تلمسه قوله لها اوكي
نزلت عليه حبه زيت وقعت تدعك فيييبه وتحسس علي رلسه وتدعكه براحه وتعض علي شفايفها وبقت تمشي لسانها عليه وتمص راسه في بقها وعماله تمصه وتدخله وتخرجه في بقها وهاجت اوووووي روحت قاعد ومقرب منها وقعدت ابوس فيها وامص لسانها وامص شفايفها والحس رقبتها وهي سخنه اوووووي روحت مقلعاها البدي وبزازها كانت كبيييره وحلوه والحلمه صغره قعدت امص فيهم وبعض علي خفيف واقفشش فيهم وهي رايحه مني خالص روحت منيمها ونازل علي كسها لقيتها من غير اندر وكسها صغنن وزنبورها كبييير ومحلوق قشطه قعدت الحس فيه والحس زنبورها وهي عماله تصوت وتشد راسي علي كسها للغايه ماشبعت من كسها وبعدين روحت قايم وعمال افرش بزبي كسهاواحسس علي زنبورها وهي مش قادره وعماله تترجاني اني انيكها في كسها روحت مدخل زبي براحه علشان مفشخهاش علشان هي ضيقه اووووي واحده واحده وهي بتبصلي بصه كلها الم ومتعه لغايه مادخل لاخره سيبته جوه شويه علشان كسها يتعود علي حجم زبي وبعد كده خرجته ودخلته بالراحه وبقبت عمال انيك داخل واخرج بالراحه وهي عماله تتاوه وتتمحن وتقول كلام مش فاهمه بس كانت متمتعه ومبسوطه اوووي وزود سرعتي وبقيت عمال افشخ فيها وهي عماله تصوت وتطلع اهااااااات وتقولي fuck me وتقووول اه اه اه اه اه اه اه اه وقمت قالبها ومدياني طيزها روحت رازع زبي في كسها من ورا مره واحده حسيت انه خرج من بقها وبقيت بنيك فيها واخبط علي طيزها وارزع فيها جامد اوووووي وبعدين غيرنا الوضع وهي ركبت عليا فرنساوي وقعدت تطلع وتنزل علي زبي واناشايللها من طيزها وعمال ابوس فيها وامص في بزازها وهي عماله تطلع وتنزل وتقول اه اه اه اه ااه ا حسيت ان اللبن بيغلي في بيضاني روحت شايلها وو اقف بيها وعمال اطلعها وانزلها علي زبي لغايه لما زبي انفجر بكتل لبن خارجه زي القذائف الموجهه في كسها وبقيت عمال اترعش انا وهي وهي لفيت رجليها حوالين ظهري واتخشبت واترعشت جامد وبعدين غرقت بطني وفجادي بمياه شهوتها النار اللي عامله زي شلال مياه واتفتح وقاعده تترعش وبقينا بنبوس بعض جامد لغايه ماهدينا خالص وبعدين كدنا شاور مع بعض وقعدنا نبوس ونحضن بعض شويه وبعد كده خرجنا وعملتلي جلسه مساج لمده ساعه وبعد كده خرجت كلي الكوافير في نفس المكان وعلي الساعه ٦كنت جاهز ولابس انا رامي وتمام وروحنا اخدنا العروسه من الكوافير وروحنا الفرح
اسف لو كنت طولت عليكم ده اول مشروع كتابه قصه جنسيه
مستني رايكم وردودكم
واستنوني في حكايتي مع رنا وليله الدخله


سكس نيك  - سكس نيك طيزنيك خلفي  - صور سكس 2020 ساخنة

Saturday, November 23, 2019

جنسية استرالية تتناك بزب كبير

اولاـ انا "منال" ابنة الواحد وثلاثين ربيعاً, المرأة البيضاء الطويلة, ذات الطيز الرجراجة بحجمها الاكبر من المتوسط قليلا, والمستديرة الفلقتين, وذات النهدين النافرين الطريين الناعمين كاوراق الريحان, خريجة فلسفة, ارملة منذ سنتين, واعيش في بيت بابا وماما.
ثانياـ هذه القصة مختلفة جداً, فالاجزاء الاولى منها لا تعج بالمشاهد الجنسية بالشكل التقليدي, ولكن في هذه الاجزاء اعتمدت الاثارة خارج العملية الجنسية, فهناك اشكال اخرى للجنس, سنتعرف عليها في بدايات القصة غير الممارسة العملية, كممارسة الجنس "بالكلام", "فالحديث" في سياق القصة ربما يكون نوعا من الجنس الممتع لقاريء قادر على فهم الاحاسيس الداخلية التي تختفي خلف الحديث بتفاصيلها المجنونة, "وطريقة التفكير" نوع من الجنس, "والجنس بالسلوك والتصرفات" "والجنس بالحركات" وغير ذلك, يعني باختصار في الحلقات الاولى يكون الجنس "بالكلمات, بالافكار, بالنظرات والتحرشات", واما في وسط القصة ونهاياتها فهناك عواصف من الجنس الراقي والممارسات الجنسية الصاخبة بمفهوم جديد, اعددته بعد سهر طويل لاشباع نفسي كامرأة ارملة افتقدت المضاجعة واللمسة وحتى القبلة, واشباع وامتاع القاريء بتفاصيلي الداخلية وطرقي المختلفة والغريبة في ممارسة الجنس بكل انواعه حتى الشفوية, وانا ايضا "منال" التي للجنس في روحها قدسية عظيمة تمارس طقوسها في معبد الاحاسيس الشبقة دائماً.
بعد غياب 7 سنوات, عاد اخي رامي ذو الـ 34 عاما, والذي يكبرني ب 3 سنوات, قادما من بلاد الحرية والجمال "استراليا" يحمل حقائبه الملأى بالملابس والشوق للوطن والحنين للاهل وبعض الهدايا, وهوية وجواز سفر استراليين, اذن فقد اصبح مواطنا استراليا, حصل على الجنسية بعد طول انتظار وتعب وبعد ان تزوج امراة استرالية الجنسية من اصل عربي, ساهمت بحصوله على المواطنة الاسترالية الكاملة بعد هذه السنين الطويلة, فالحصول على الجنسية الاسترالية صعب للغاية كما اخبرنا هو, وصل البيت حوالي الساعة العاشرة والنصف ليلا, وكان الجو حارا, فشهر تموز على الابواب, , وكنت البس فيزون رمادي بدون كيلوت كعادتي, وبلوزة بحمالات قصيرة عن البطن قليلا بدون ستيانة أيضاً.
بعد التسليم على بابا وماما, وبعد العناق والقبلات الاخوية, وبعد ان اخذ "شاور" , جلس رامي يرتدي شورت جينز قصير لمنتصف الفخذ فقط, بينما نصف جسده العلوي عاري, ودار حديث بين رامي وماما وبابا حول الاحوال والاخبار والصحة والعمل وما الى ذلك من امور الحياة العادية, ثم سالته انا:
ـ خبرني عن استراليا رامي.
ـ اوه شو بدي خبرك لخبرك منال؟
ـ كلشي, انا بسمع انها بلد كتير متقدم وخاصة بحقوق الانسان والحريات, وانا بعشق الحرية بالتصرف واللبس وكلشي.
ـ طبعا اكيد, فيها كلشي مباح طالما الواحد ما بيؤذي غيره وما بيعتدي ع حدا.
ـ يا سلام ما اروع حياتهم, يعني الواحد حر بحالو شو ما لبس, شو ما عمل ووين ما راح واجا.
ـ بالزبط منال, وبلاد حلوة كتير بتجنن شفتيها بالصور والفيديوهات اللي كنت ابعتلك ياها.
ـ اي كتير كتير بتجنننن, قطعة من الجنة عالارض رامي فعلا.
ـ اي بس الشي الوحيد اللي مو حلو فيها صعوبة انو الواحد يحصل عالجنسية, حتى بالزواج من مجنسة.
x

نيك ساخن لبنت استرالية

                                                               

تدخل بابا قائلا:
ـ طيب ومرتك ليش ما اجت معك يا ابني؟
رامي "بقليل من الارتباك ":
ـ ممممم بصراحة طلقتها بابا.
ماما "وقد شهقت مستغربة":
ـ شوووو؟ لك ليش ماما؟ شو صار بينكم؟
بابا: طلقتها؟ ليش شو عملت لك ابني؟
رامي: ولاشي بس اختلفنا, هي بدها نسافر ونرجع نعيش ببلدنا, قال الحياة باستراليا مليانة محرمات وما بينقعد فيها, وهي متدينة كتير وما بعرف مين لاعبلها بمخها ومفهمها انه حرام نعيش ببلاد الكفار المليانة فسق وعري واباحية هههههه, اي انا ما سدقت اخدت الجنسية الاسترالية, بدها ياني ارجع عيش ببلدي بعد كل هالتعب وهالمعاناة؟
بابا: لك كان طولت بالك عليها شوي وفهمتها بطريقتك.


ـ وحياتك بابا حفي لساني وانا حاول معها بس عالفاضي, مخها مغسول بافكار غريبة.
انا: لا خير ما عملت اخي, خليها تنقلع, هاي رفست النعمة.
وحدثنا رامي بشكل مفصل عن الحياة هناك فاحببتها بل اغرمت بها جدا.
ماما: حبيبي انت ليش لابس شورت هالقد قصير؟ ما بيسوى ماما.
رامي: وشو فيها ماما؟ عادي.
انا: ماما هناك الحياة بتختلف عن هون كتير, ورامي هناك متعود يلبس هيك, هدول 7 سنين ماما مش سنة وتنتين.
ماما: لك ما اختلفنا بس هلاء هو هون مو هناك.
رامي: اي وشو يعني؟
ماما: انت هناك بتطلع برا بهاد الشورت رامي؟


ماما: لك ما بصير لك ابني, هاد شورت كتير قصير.
انا: ماما يعني وين المشكلة ماهو قاعد ببيتو يعني.
ماما: لك انا ما بقصد بالبيت منال, هون يلبس يشلح متل ما بده هاد بيتو, قصدي انه يطلع بيه برا البيت, لهيك سالته انه بيطلع بيه برا البيت, نحنا بنختلف وعنا عاداتنا وتقاليدنا.
رامي: صحيح ماما,لا ما بطلع هيك برا لا تخافي, لانو بخاف يخطفوني البنات هههههه, بعدين كلها كم يوم وبسافر.
ماما: لك لاء شو كم يوم حبيبي؟ بدنا نشوفك ونقعد معك كتير, واذا تدايقت من كلامي بسحبو ماما, خليك ملط بس لا تسافر بسرعة ههههه.
رامي: ههههه لا مو القصة, بس فعلا انا زيارتي قصيرة يعني يا دوب اسبوعين او 20 يوم بالكتير, اجازتي هيك ولازم ارجع لشغلي.
ماما: صحيح انت شو بتشتغل هناك ماما؟ بتدرس انكليزي يعني عشان انت خريج لغة انكليزية؟
رامي: لا ماما, انا بشتغل مع الحكومة هههههه, وبدائرة الهجرة نفسها, موظف بترجم بين الدائرة واللاجئين, وبين مندوبين الحكومة واللاجئين, ومبسوطين كتير مني بسبب افكاري المتطابقة مع ثقافتهم, والبعيدة عن الثقافات الشرقية, وكسبت ثقتهم الكاملة وحصلت على اوسمة وشهادات تقدير بفترة قصيرة, حتى صاروا يستشيروني بخصوص بعض اللاجئين حتى بعد الموافقة على منحه الاقامة, وياخدوا رايي بقبوله, واذا قلت لاء بيرجعوا يرفضوا اقامته.
ـ ربى يوفقك ويزيدك رفعة عندهم ومحبة بقلوبهم, بس برضاي عليك لا توصي برفض حدا, انت مجرب وبتعرف شو يعني معاناة اللاجيء ولهفته للجنسية


ـ اكيد ما بوصي برفض حدا الا اذا كان فعلا بيستاهل, متل تكون افكارو متخلفة ومو قادر يتكيف مع ثقافة البلد هناك, وبيتعامل بافكار بلده البالية.
انا: طيب هلاء تركك من ماما واحكيلي, ليش هالقد الجنسية صعبة عندهم؟ شو المشكلة؟
بعد ان ضربتني ماما بقبضة يدها على كتفي محتجة بمزاح قال رامي "بعد ان تنهد" كانه تذكر معاناته بالحصول على الجنسية:
ـ يا ستي هدول بيضلوا حاطين الواحد تحت المراقبة لمدة 7 سنين, فبرايهم هاي مدة كافية يثبت فيها حسن سلوكه, هاد طبعا اذا بكون متجوز استرالية, غير هيك بدو اكتر من عشرة ـ خمسة عشر سنة بين المحاكم ودائرة الهجرة ليحصل عالجنسية وممكن ما يحصل عليها كمان, حسب قناعة القاضي, قوانينهم كتير صارمة بهالخصوص.
ـ اف وربـى كتير هيك.


كنا نجلس في الصالة الواسعة, كنت انظر الى رامي نظرات استكشافية, لقد تغير كثيرا ثقافة وجسديا, مفتول العضلات, سمرته البرونزية تعطي طوله الفارع جمالا اخر, وكان اخي رامي خلال الحديث ينظر الى ما انكشف من بطني ويشرد بفكره قليلا ثم يعود للحديث مرة اخرى, لا ادري هل كان ينظر اليّ بشهوة ام ان الامر لا يعنيه كثيرا, ربما كانت نظرات شهوانية كونه كان يتحرش بي قبل سفره, او لانه هو شهواني جدا كما اعرفه تماما وما انا سوى انثى جميلة مثيرة في النهاية حتى لو كانت تلك الانثى اخته, ولكن لالا, فاليوم يرى في بلاد الغربة كل الوان النساء من الشقراء الى السمراء الى البرونزية, ربما هي نظرات عادية ينظرها اي رجل لاي امراة يظهر من لحمها شيء, ولكني لا اخفي ان متعة ما لفحت وجه انوثتي قادمة من عينيه المتنقلتين حول سرتي, تحتسب المسافة بين النظرة وبين الرغبة, ولا ادري ان كانت تلك متعة الانثى في اطراء الرجل على جمالها ولو ببضع نظرات, ام هي متعة ترشح كالعرق من جلد الحرمان من زوج فقيد.
نبهني رامي من شرودي حين قال:
ـ هيك القوانين اختي, وحتى بعد ما حصلت عالجنسية طلعوا قانون جديد للجنسية, انه حتى بالزواج من مجنسة او مجنس فالجنسية غير مضمونة, حسب ما هم بشوفوا مناسب.
ماما: ولو لهالدرجة؟ شو هي كاينة بلادهم عالمريخ يعني؟ ما بدنا هالجنسية ههههه.
كان بابا يعد حبات المسبحة في يده وينصت لحديثنا, ثم نهض ليغادر الى غرفة النوم قائلا ل ماما:
ـ يلا يا اعتدال تعالي خلي الولد يرتاح, وانتي منال كمان يلا حبيبتي قومي ع غرفتك وبكرا منحكي.


حماتى ام هناء وزوجتى هناء بالتفصيل ومكتمله

ححكى لكم قصتى اللى حصلت معايا بس مع بعض التغييرات الخفيفه عشان الابطال الحقيقيين ممكن حد يعرفهم
القصه ممكن يكون حد نقلها قبل كده او نسخها لكن اقسم انها قصتى انا ((مداح القمر))
لكن انا حضيف بعض التفاصيل فى القصه
لزياده وصف الاحداث فى القصه
.............
بعد ما اتجوزت ب5 سنين ومحصلش حمل والتحاليل قالت ان مفيش عيب من هنا ولا من هنا بس مفيش حمل ومفيش سبب واضح ..
وانى سليم تماما ومراتى سليمه تماما ومحدش فينا محتاج عمليات ولا حتى ادويه لتنشيط التبويض او التخصيب او الحيوانات المنويه كله تمام لكن كل شئ باونه وكل الموضوع ان مفيش نصيب لسه
فكرت اتجوز تانى.... مراتى كانت حاسه انى عاوز عيل وهى كمان بس مفيش حد فينا فيه عيب ولاننا متجوزين جواز تقليدى تم الطلاق بهدوء ومن غير مشاكل....
كان عندى فى المكتب سكرتيره زى اى سكرتيره عند محامى انا كنت 32 وهى 24
مكنتش بفكر فيها كزوجه ابدا او حتى حبيبه او عشيقه مجرد سكرتيره
لكن مع الوقت ووحدتى كانت هى تقريبا كل حاجه ليا فى الدنيا تيجى الصبح تصحينى وتجهز لى الفطار انزل المكتب اللى فى نفس عمارتنا لكن فى الدور الارضي القاه تمام ومتنضف قبل ما تطلع وقبل ما اكون قعدت ساعه تكون نزلت بعد ما نضفت البيت وجهزت لى كل حاجه وده كله من غير تذمر او طلب زيادة مرتب او علاقه جنسيه طبعا هى كانت متعوده عليا وعلى بيتى كانها جزء منه ومن حياتى باكملها
لانها كانت بتطلع فوق عند مراتى الاولى قبل ما اطلقها
فى يوم بقول لها مش عارف يا هناء اعمل لك ايه ولا اقول لك ايه ومش عارف حعمل ايه بعد ما تتجوزى
فقالت انا مش حتجوز خالص انا حفضل طول عمرى تحت رجليك
انا جالى ذهول من الرد((مداح القمر)) فقلت لها متقوليش كده انتى على راسي ويوم فرحك انا اللى حزفك وحعمل لك احسن فرح
راحت معيطه وقايله انا مش عاوزه اتجو ز ومش عاوزه حاجه من الدنيا غيرك انت وبس كل حاجه ليا
رحت قايم من ع المكتب ورايح لها وقلت لها متعيطيش بس انا بحسبك بتجامليني بس بحكم العشره الفتره اللى فاتت
سكس بزاز كبيرة - سكس صوفيا ديي - زب اسود كبير -سكس فموي - سكس بنات اجنبي - نيك مصري- سكس سما المصري -
سكس مني فاروق وشيماء الحاج
قالت انت مش حاسس بيا ده كله ايه هو انا وحشه للدرجه دى
قلت لها وطبعا كنت بجاملها. بالعكس انا اتمنى واحده تكون نصك وفاهمانى ربع ما انتى فهمانى بس انا بحاول اخلى العلاقه بينا علاقة محامى بسكرتيرته عشان الناس وعشان اهلك وعشان صعب نتجوز عشان فرق السن
بصت لى وقالت سن
دول 8 سنين..((مداح القمر)) عادى يعنى انا ابويا اكبر من امى ب19 سنه وعادى وبعدين ناس ايه طظ فى الناس
روحت حاضنها وانا برضو مش فى دماغى حاجه كل الفكره انى بحافظ على شعورها ومقدر تعبها عشانى
وبامانه مكنتش بستغل طيبتها لخدمتى حقيقي كنت حاسس ناحيتها بشكر وامتنان من اخلاصها ليا
راحت هى نايمه على صدرى وقالت لى انا بحبك وعمرى ما حبيت غيرك من يوم ما اشتغلت معاك من 5 سنين وانا مبشوفش غيرك ونفسي تتجوزنى اسبوع واحد اسبوع واحد بس
فانا رديت باستغراب اسبوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قالت اه لانى لو بقيت مراتك اسبوع مش حتسيبنى خالص
قلت لها انا من غير جواز مقدرش استغنى عنك بس انتى حتعملى ايه اكتر من اللى بتعمليه انتى اكتر من امى واختى وبنتى ومراتى((مداح القمر))
ردت وقالت ناقص اكون حبيبتك
روحت حاضنها وبايسها على جبينها وقلت لها انتى من النهارده حبيبتى ومراتى لانها بجد شدتنى ليها وحسيت فعلا بانوثتها اللى مكنتش اخد بالى منها خالص وفى ثوانى قلت ايه المانع نكون فى علاقه حب حتى لو مش حب جامد انما هى جت كده وخلاص والبنوته حلوه وصغيره((مداح القمر))
وروحت واخدها فى بوسه طويله ورضعت شفايفها ورقبتها وهى دابت خالص قلت لها مينفعش هنا يلا نطلع نتغدى ونتكلم فوق
قالت انا حسبقك بس حروح اشترى شوية طلبات للغدا ولما اجى واخلص تجهيز الاكل حرن لك
قلت لها ماشي
طبعا انا بيتى من دورين الاول مكتب والتانى سكنى
وكنا فى اجازة المصايف يعنى مروحتش المحكمه اليوم ده والظروف هى اللى عملت كده وهى اللى خدمت الموقف وادت لما هو قادم
........
بعد ساعه ونص((مداح القمر)) رنت عليا طلعت لها فتحت الباب لقيتها لابسه عبايه بنص كم
وحاطه ماكياج خفيف وفارده شعرها ولاول مره اكتشف ان هناء اقل وصف ليها انها قمر 14
ابن ينيك امه     اب ينيك بنته     سكس اخوات     xnxn    سكسس    افلام جنس   ءىءء   قصص سكس   سكس ءىءء   سكس محارم   افلام سكس  تحميل سكس 
روحت مصفر وقلت لها انتى كنت مخبيه الجمال ده فين
قالت لى انت اللى مكنتش شايف او شايف ومطنش
روحت لاحق نفسي وقلت لها كنت شايف طبعا بس كنت بحاول ابعدعن طريقك عشان مش اظلمك معايا راحت حاطه ايدها على بقى وقالت خلاااااااااااااااص
احنا قفلنا الموضوع ده وخلص الكلام

قصة ديوث نوت (قصة غريبة جدا

انا اسمي كريم ، ولكن شهرتي وكلهم بيقولولي كيرا ، عندي 18 سنة وفي تالتة ثانوي ، والقصة دي حصلت في نص السنة بظبط ، يعني كنت في نص الخنقة ونص التعب النفسي . كنت بروح دروس كتير وطبعا طول اليوم مذاكرة ، لا بكلم بنات ولا بقابل حد
وطول الوقت عندي الشهوة الجنسية زايدة ، وطول الوقت بحاول اني اسيطر علي نفسي
وبما اني أغلبية الوقت مفيش نت اتفرج منه علي سكس أو حتي موبايل معايا ، فا ببتدي افكر اني في علاقة مع اي حد ، جيراني أو قرايبي الستات أو البنات ، من هنا الموضوع بدأ يبقا صعب ، انا فعلا عايز انيك.

في يوم من ايام الشتا القارصة ، كان عندي درس الساعة ٨ بليل ، صحيت من النوم وفطرت وقعدت اذاكر وأحضر للدرس...

" الساعة 6:00 المغرب "
" صحبي رأفت بيكلمني علي الموبايل "
رأفت : اية ياكيرا انت فين
انا : انا في البيت يا رأفت انت فين
رأفت : انا علي قهوتنا ، انت خلصت واجب الدرس ؟
انا : لا لسة قاعد بشتغل فيه اهو .
رأفت : طب ماتجيبه وتعالي علي القهوة نكمله سوا .
انا : تمام ماشي انا بلبس وجي

لبست فعلا ونزلت روحت القهوة وبعد كدا روحنا الدرس وخلصنا الساعة 10:30

وانا في طريقي للبيت وبما أن مكان الدرس بعيد عن البيت قررت اني اتمشي ومركبش

وانا بتمشي ببص في الارض لقيت كشكول أو كراسة عالارض لونها غريب وكأنها حاجة مميزة ، ومن غير اي تحكم في نفسي لقيتني بوطي وبجيبها ، وقريت اول حاجة مكتوب عليها من فوق

الديوث نوت "
حسيت بأحساس غريب اول ما مسكتها بأيدي
كان في روح بتدخل جسمي ، قررت اني احطها في الشنطة ومرميهاش عالارض وافتحها لما اروح البيت ، وروحت البيت علي الساعة 11:00 .


أول تجربة للديوث نوت


بعد مادخلت البيت وغيرت وكلت واهلي دخلو ينامو والمفروض اني اخش اذاكر .

دخلت وقفلت الباب عليا ، فتحت الشنطة ومسكت الديوث نوت ، فتحت اول صفحة
والصعقة جت ، لقيت مكتوب فكرة الديوث نوت بالتفصيل ، الديوث نوت اللي معايا دي اقدر لو كتبت اسم اي راجل اعرفه اقدر اني انيك مراته أو أخته أو أمه ، مبقتش مصدق ، قريت الفكرة وبقلب تاني صفحة
لقيت مكتوب تعليمات و بدأت أقرأ ، التعليمات كانت أن : 1- تكتب اسم الراجل اللي عايز تنيك اي حد من عنده تكتب اسمه ثلاثي وانت بتفكر في شكله في دماغك
2- تكتب بالتحديد عايز تنيك مين في عيلته
3- تحدد الوقت والمكان اللي عايز العلاقة تتم فيه

الحماس خدني فشخ وبما اني مش قادر وهموت وانيك قررت اني اجربها فعلا ، استعديت وقررت اني اكتب عم عمر جارنا ، هو و لسة متجوزين جدد ومراتة سهام ميلف وملبن فشخ
جبت قلم ، فتحت اول صفحة ، وكتبت
عمر فتحي محمود وانا بفكر في وشة
انيك مراته سهام ، انيكها دلوقتي في شقتها

استنيت خمس دقايق ومحصلش حاجة ، قولت في نفسي بس ياعم الكلام دة كله هبل وعبط
قفلت الكشكول ولسة هبدأ افتح كتاب المذاكرة لقيت باب الشقة بيرن
روحت بسرعة وبفتح.....لقيت سهام في وشي ولابسة روب عاللحم ومش لابسة الطرحة مع انها محجبة....

سهام : ازيك ياكريم ياحبيبي
انا : الحمدلله كويس
سهام : ماما فين ؟
انا "عمال ابص علي جسمها كله اللي طالع من الروب" : نايمة عشان عندها شغل الصبح
سهام : طيب كويس انها نايمه ، كنت عايزاك تيجي تعملي الكمبيوتر عشان بايظ وانا مش فاهمة فيه اية
انا "خلاص فهمت الموضوع فعلا نجح" : خلاص هخش اقولها اني نازل عند يوسف واجيلك



نزلت سهام وانا دخلت اقول ل أمي اني نازل عند يوسف صحبي وجاري اخد منه حاجة وشوية وطالع

نزلت وخبط علي سهام فتحتلي ودخلت ، قعدت وفهمت ان الموضوع هيجي بالتدريج

انا : هو عم عمر هنا ؟
سهام : لا ياحبيبي عم عمر في الشغل وهيجي الصبح ، الكمبيوتر عندي في أوضة النوم تعالي

دخلت انا وهي وانا هموت من الفرحة اني اخيرا هنيك
قعدت هي عالسرير وانا قعدت قدام الكمبيوتر وفعلا كان بايظ كان سلك الباور كان بايظ ومحتاج واحد جديد

انا : سلك الباور مقطوع ، عندك واحد تاني ؟
سهام : اه عمك عمر كان سايب واحد هنا
" سهام بتوطي علي الدرج اللي تحت وطيزها قدام وشي بظبط والروب مش مغطيها وزبي بدأ يقف "
سهام : أيوة لقيته اهو
لاحظت انها ملاحظة أن زبي واقف وخلاص هيطلع من البنطلون
ركبتلها السلك والكمبيوتر اشتغل وكله تمام
جي بقوم روحت لقيتها واقفه قدامي وبتقلعني البنطلون

سهام : انت فاكرني جايباك عشان الكمبيوتر بايظ فعلا هيهيهيي "ضحكة شرمطة" انا تعبانة اوي وعارفه كمان انك تعبان وعايز ترتاح
انا : انتي عارفه كل حاجة
سهام : امال اية
في اللحظة دي راحت زقاني علي الحيطة وقلعتني البنطلون كان وزبي طلع من البوكسر ونط علي كسها فضل يحك فيه وانا ببوسها فرينش كيس ، فجأة راحت مقلعاني السويتشيرت وهي قعلت الروب وبزازها نطت علي وشي وفضلت تحك في جسمي وانا عمال ابوسها وانا عارف انها هتموت من الهيجان
نامت عالسرير وفتحت رجليها . هنا جت اللحظة الحاسمة ، زبي اخيرا هيخش في كس واحدة
وهوووب ، دخلتو وحسيت احساس ولا في الاحلام ، وفضلت ادخله وأطلعه براحة وابتديت ازود السرعة وكل دة وهي مستجيبه معايا وفرحانة.....
جربت كل الوضعيات اللي كنت يشوفها في افلام السكس بس مجربتش اني احطه في طيزها ، خليتها تمصلي كمان وكان احساس ميتوصفش ولسانها بيلعب في راس زبي
دخلته في كسها وهي راكبه فوقي وبزازها عماله تنط علي وشي وانا امصهم وافعصهم
انا : هجيبهم
سهام : طلعه طلعه بسرعة
بعد كدة قعدت قدامي وقالتلي : هاتهم علي وشي
مسكت زبي وجبتهم علي وشها ومسحت زبي في الروب بتاعها
لبست البنطلون والسويتشيرت والغريبة اني طلعت من الباب وباب الشقة من غير مانتكلم أو تنطق كلمه واحدة
طلعت الشقة وفتحت ودخلت واترميت عالسرير بفكر اللي حصل دة بجد ولا حلم
انا بقا معايا فعلا كراسة اكتب فيها اسم اي راجل ممكن انيك اي واحدة من عيلته في اي وقت انا عايزه
دة حلم يتمناه اي شاب في سني


تأجير رحم .. حتى الجزء الثاني

اسمي دلال عندي 17 سنة من الريف مكملتش تعليمي عيلتي فقيرة أوي تقدر تقول من اللي بيكملوا عشاهم نوم عيلتي كبيرة اب وام و تسع اخوات بشتغل خدامة عند ناس كبار اوي في فيلا في التجمع بخدمهم بقالي شهرين صاحب الفيلا رجل اعمال كبير اسمه جمال بيه عنده 35 سنة ومراته كوثر هانم من عيلة كبيرة في البلد وكانت علي طول بينهم مشاكل بسبب موضوع الخلفه لحد لما صاحبه قاله علي حل انه يشوف بنت غلبانة ينام معاها وتجيب العيل اللي يكتبه باسمه هو ومراته

ومكنتش اعرف ان حل مشكلتهم هيغير حياتي

وفي مرة جمال بيه قاعد في البيت خبط علي الباب ودخلت
انا:جمال بيه القهوه اللي حضرتك طلبتها
وانا وبحط القهوه برفع عيني لقيته مركز معايا اوي
انا:فيه اي خدمه تانيه اقدر اعملها
جمال:انتي دلال مش كده

انا:ايوه يا بيه
جمال بقالك قد ايه بتشتغلي عندنا
انا:شهرين
جمال:مبسوطة معانا
انا:ايوه طبعا مبسوطة
جمال:مخطوبة ولا متجوزة
انا:لا ده ولا ده سعاتك
جمال:طيب روحي انتي دلوقتي
بقيت مستغربة لزمته ايه الحوار ده والسؤال اللي سأله ومحطتش في دماغي وكملت شغلي
وعدي بالظبط اسبوع ولقيت جمال بيه طلبني علشان يتكلم معايا
جمال:انا عايز الكلام اللي هيحصل ما بينا محدش يعرفه
بالرغم الخوف اللي جوايا اللي اني دعيت في سري
انا:في بير سعاتك
جمال:انا وكوثر متجوزين بقالنا 12 سنه ومحصلش نصيب روحنا دكاترة وسافرنا ونفس الكلام اتقال انها مستحيل تخلف


انا:طيب معلش يعني وانا اقدر اساعد بأيه

جمال:هنام معاكي وتجبيلي العيل اللي عايزه وهديكي الفلوس اللي تعيشك ملكة
انا بصدمة:هتتجوزني
جمال:انا مجبتش سيرة جواز انا قلت انام معاكي والفلوس
قطعت كلامه وانا في صدمة
انا:الفلوس هتعملي ايه وهتجوز ازاي بعد لما مبقاش بنت
جمال: انتي اللي قدامي دلوقتي ووافقي احسن لك ولوعلي الجواز هجوزك حمدي
انا:حمدي العبيط
حمدي ده يبقي ابن الجنايني بتاع ابو جمال بيه ومن عطفه عليه شغله بعد موت والده وحمدي عنده اعاقه ذهنيه وتفكيره زي الاطفال
جمال:فكري كويس جواز وهتتجوزي وفلوس هتغرقي فيها
انا:بس
جمال:من غير بس دي فرصه ليكي ولو علي حمدي بعد لما يتم الموضوع هطلقك منه وتتجوزي وتعيشي حياتك وهتكون معاكي الفلوس اللي هتغنيكي عن الشقا
انا:وكوثر هانم
جمال:ملكيش دعوة انا عايز موفقتك وبس
وفعلا اتصل جمال بيه بأبويا ومقلهوش علي الموضوع وتمت الجوازه ابويا معترضتش اني اتجوز واحد عبيط بعد لما فلوس جمال بيه زغللت عنيه
انا حبيت أعرفكم باللي هيكونوا معانا في القصة ورأيكم هو اللي هيخليني اكمل ولا ابطل



الجزء الثاني




مين اللي قال مش كل البنات حلوة مكنتش اعرف اني بالحلاوة دي انا جسمي حلو مبرومة يعني صدري معقول ولا كبير ولا صغير بس طيازي هي اللي كبيرة منكرش اني لما جمال بيه جبلي البنات اللي من البيوتي سنتر ما هو مش هينام مع واحدة عادية و بعد التدليك والحمام المغربي وشيل الشعر من جسمي كله ومن كسي وده المهم عنده سبقته علي الشاليه بتاعه اللي في اسكندريه وكنا في عز السقعة لان مراته مرضيتش انه ينيكني في الفيلا عندها اتجوز عبيط وينكني بيه كبير حياتي اتغيرت وانا وبفكر في حالي سمعت صوت الباب وقمت
جمال:انتي قاعده كده ليه يالا علشان نخلص
انا:حاضر حاضر
كنت خايفة ومرعوبه وشاورلي علي الاوضه اللي هنام فيها دخلت وفتحت الشنطة وطلعت قميص نوم ابيض كل قميص كان معاه غيراته واللي طلعته كان بيتلبس علي اللحم بس والكلوت فتله من اللي بيداري الكس بس استحميت وطلعت وسرحت شعري وسبته مفرود وحطيت ريحة وقعدت علي الكرسي مستياه ولما دخل اتفجئت وخوفت بصلي من فوق لتحت كان بيعاين بضاعه يشتريها
قرب مني والخوف ماليني بس اللي حصل خلاني مستغربة حضني براحة كانه خايف يكسرني رفع القميص واعد يدلك طيزي براحة وبلسان بيلحس ودني كانه بيحضرني للي هيحصل شالني وحطاني علي السرير وقعد يقلع في هدومه وبقي ملط خالص وزبه كان طويل وعريض انا مش غشيمة وعارفة اللي بيحصل بين المتجوزين بس مكنتش اعرف ان فيه ازبار


بالحجم ده نام علي ضهره

جمال:مصيه
انا:امص إيه؟؟
منغير ما يتكلم مسك راسي ووداها ناحيه زبه
بقيت قرفانه وهزيت راسي بلا مسكني من شعري وخلا بؤي يلامس زبه واعدت الحس راس زبة كاني بلحس ايس كريم قام ضاعط علي بؤي بالجامد علشان يفتحه ولما دخله مسكني من شعري وبقي ينكني من بؤي كنت في الاول مش عايزه ولما شاف ان عجبني اللمص سابني وبقيت امص بشهوه والحسه وايدي بتدلك في بضانه الغريبه اني مكنتش قرفانه بالعكس كنت حابه الحكايه وهو مد ايده واعد يضربني علي طيزي بالراحة والحركة دي خلتني مش عايزة ابطل مص سحب راسي من زبه اللي عرفته انه مكنش عايز يجبهم في بؤي اول مره كان عايز يدخلني العالم بتاعه بالتدريج وقام مقلعني القميص ومنيمني علي السرير ومقلعني الاندر ومال عليا وهو بيلحس في رقبتي وركبته علي باب كسي بيحك فيه ومن الشهوه لقي مايه علي ركبته عرف انها شهوتي نزل علي بزي اليمين يرضع فيه ويعض بسنانه علي حلاماتي وايده بتدلك بزي التاني وركبته بتحك في كسي وانا بتلوي من تحته عكس الحركه تاني بقي يرضع في الشمال وايده بتدلك التاني ساب بزازي وبلسانه ابتدي ينيك سرتي وانا بصرخ من تحته حسيت انه عايز يعذبني مش ينيكني
انا:جمال بيه مش قادره
وهو لسه بينيك سرتي وايده الاتنين بتدلك بزازي وركبته بتحك في كسي تعذيب بطئ وجميل نزل علي كسي يبوسه براحه كانه بيبوس ورده من رقتها ويلحس وانا كنت ببعد راسه عن كسي مش قادره نزلت مايتي لتاني مره قام شفطهم كلهم في بؤه وبسني في بؤي وخلاني ابلع مايت شهوتي بريقه قام فاتح رجلي ومسك زبه بايديه الاتنين وابتدي يضربني بيه علي كسي من ويحك فيه ومال عليا وابتدي يحط راس زبه جوه كسي وانا محستش بنفسي الا وانا بصرخ من الالم ودم بكارتي سهل بان زبه يدخل اكتر وابتدي يدخل ويطلع وهو مستمتع بتعذيبي وابتدي حركته تزيد وانا بصرخ من الالم الالم اللي مش عايزه اخف منه قام جايب لبنه جوه كسي ومال عليا وبسني ولسه زبه جوه كسي ومره واحده طلعه مكنتش متوقعه ان البيه الجامد اللي الكل بيخاف منه بيتعامل بالرقه دي كلها
باصص عليا انا ونايمه وفاشخه رجلي
جمال:امشي خلاص نامي في الاوضه التانيه
استغربت من معاملته مش هو اللي كان لسه فاتحني كان عنده انفصام في شخصيته قمت من خوفي وانا عريانه ملط وانا مش قادره امشي من الوجع وكسي بينزل لبنه المخلوط بدم بكارتي ورحت علي الاوضه التانيه نمت فيها وانا عريانه من التعب البرد اللي المفروض احس بيه في عز شهر يناير كان بالنسبه حر جداااا ودي تبقي اول مره انام فيها مع جمال بيه وياتري هتبقي اخر مره




ياريت لو المشاهد الجنسيه معجبتكوش تلفتوا نظري في التعليقات علشان اخد بالي لان دي اول مره اكتب مشاهد جنسيه من تلنوع ده انا علي قد ما اقدر حطيت نفسي مكان دلال وحاولت اتخيل نفسي في كل مشاهدها ياريت تعجبكم ونكمل المره الجايه 😘😘😘😘