Saturday, January 25, 2020

سكس مصري

سكس بزاوي  انا رجل اعمل ناجح متزوج ولدي اعمال كثيرة .
بدائت قصتي عندما كان معرض دولي في دولة اوروبية لعرض المنتجات فحجزت انا وزوجتي وفي المطار استقبلنا من المعرض واوصلنا الى الفندق حيث كان مقر اقامتنا وفي اليوم التالي نتوجه الى موقع المعرض . سكس فنانين
فضيحة سكس الفنانة ياسمين صبري - سكس وفضيحة لينا احمد الفيشاوي - سكس الفنانة مني حسين - نيك رحاب الجمل من محمد رمضان -
مقطع نيك ساخن الفنانة رحمة حسن - نيك علا غانم من هاني عرفة - نيك ساخن هند صبري عارية - سكس نيك ناهد شريف واحمد مظهرثاني يوم وفي الساعة العاشرة اتت سيارة مع مرافق اصطحبنا انا وزوجتي الى مكان المعرض وعند وصولنا كان في الاستقبال منظم المعرض
سكس امهات
الام تمنع ابنها من نيك - ام تتناك من ابنها وتتساحق - الاخت تكشف نيك الام - الابن ينيك الام - ام تتناك امام بنتها - تحميل سكس امهات جديد
شاب هيجان علي امه - نيك الام في البانيو - يدخل علي امه عارية - نيك زوجة الاب - ابن يقذف لبنه علي طيز امه
وزوجته فرحب بنا لنعرف انه من اصول لبنانية وبعد اعطى معلومات تركنا وقمنا بتجول ( اوصفلكم زوجتي هي بيضاء طولها 180سم وزنها 70كغ صدرها كبير سكسية تلبس على الموضه من قصير وغيرها من الاغراء ) وبعد الساعة 2 ضهرا التقينا من البناني وقال سوف اعرفكم على صاحب مجموعة مصانع
سكس اخوات  - اخت تمص زب اخوها - لحس كس الاخت - اخت هتتجنن علي زب اخوها -الاخ يقذف لبنه في كس اخته 
ونحن في الطريف كانت زوجتي امامي فتقدم عني وبداء الحديث معها ثم مد يده الى ضهرها ونزل الى طيزها كانها بعفوية فشعرة بقشعرية فلتفت الى الاحد المعروضات لكي ارى ما سيفعل فنظر لي فوجدني لا لتفت له فعاود مد يده الى ضهر زوجتي ثم انزالها الى طيزها وابقاها لفترة وزوجتي لم تحرك ساكن ولكن
سكس محارم - نيك محارم اب وبنته - الاب الهيجان ينيك ابنته - سكس ستان ناعم
زبي بداء بلوقوف وهو يحرك يده على طيزها وهي راضية ثم انتظر لحين وصولي لنلتقي بصاحب المصانع فقال لقد ذهب سوف نلتقي غدا وانا اليوم سوف ادعوكم الى منزلي لنسهر معا وسوف السيارة تاتي لكم وبعد انتهاء اول جولة عدنا الى الفندق دون ان اتكلام مع زوجتي بشيء ولكن ما ان وصلنا الى الغرفة
نيك مدرسة مصرية من طالب - نيك مصرية امام الكاميرة - سكس فلاحي مصري - شيماء المصرية تريد الجنس - شرموطة هيجانة فاتحة رجليها
سكس نيك couple مصري - نيك موزة مصرية فرسة - نيك ميلف مصرية
حتى عريتها ونكتها ثم استرحنا لفترة وبعدها قمنا استحمينا وقلت لها ارتدي اجمل فستان سكسي عليك اريد ان ابين جمالك وهي قامت ارتدت فستان يضهر ظهرها وصدرها وبدون حملات وقصير جدنا وبدون اندر كذلك واذا السائق بنتظارنا فتوجهنا الى الفيلا وكان هو وزوجته فرحبا بنا وكانت زوجته بقمة اناقتها
 سكس زنوج  -
نيك زنجي في الاتوبيس - زنجي ينيك بنت روسية - زنجي يلحس كس بنت -
زنجي ينيك بقوة - اقوي نيك زنوج جماعي - متعة النيك الاسود - سكس اسود زنجي - نيك زب زنجي اسود
زنجي ينيك مربربة - زنجي ينيك مربربه - قضيب اسمر عملاق -
فدخلنا وبداء السلام والكلام وقام بتقديم الشراب وبداء يتغزل بي زوجتي فطلبت ان اذهب الى الحمام فقامت زوجته لترشدني فقام بعدها وجلس بجانب زوجتي وبداء يداعب زوجتي وانا اراقب عن بعد دون ان يراني وزوجته في المطبخ وزوجتي مستسلمه له فاخرج احدى بزازها وهويرضع به وزبي بداء بلوقوف ثم
xnxx  - سكس ءىءء سوداني - نيك جماعي xnxx - xnxx بنات جميلة
ادخل يده الى داخل بتجاه كسها فخرجت زبي العب به واذا زوجته جانبي حيث نزلت تمص بزبي وانا اراقب زوجتي ليقوم ويرفع الفستان ليلحس كسها وبعدها ادخل زبه في كسها وافرغ منيه وكنت انا افرغت بعد ما نكت زوجته لنقوم ونلبس وندخل بعد ما انهو وكاني لم الاحظ شي وانهينا السهرة وعدنا الى الفندق وكانها لا تعلم اني رايتها .فبداءت الاحظ عليها كيف تحتك وكيف تغري الرجال لقوم في الليل بنيكها بطريقة عجيبة .
افلام سكس 2020 - -سكس جماعي 2020 - فيلم سكس 2020 ساخن - نيك كس 2020 لحس - نيك نسوان ميلف 2020 - سكس حريم تخينة -فيديو نيك طيز شيميل خمري - نيك ستان جديد

سكس مصري 
سكس مصري 

سكس مصري 

Monday, December 23, 2019

صاحبي و مرات عمه

  1. صاحبي و مرات عمه
  2. صاحبي و مرات عمه
  3. صاحبي و مرات عمه
  4. صاحبي و مرات عمه
  5. صاحبي و مرات عمه
  6. صاحبي و مرات عمه
  7. صاحبي و مرات عمه
  8. صاحبي و مرات عمه
  9. صاحبي و مرات عمه
  10. صاحبي و مرات عمه
  11. صاحبي و مرات عمه
  12. صاحبي و مرات عمه
  13. صاحبي و مرات عمه
  14. صاحبي و مرات عمه
  15. صاحبي و مرات عمه
  16. صاحبي و مرات عمه
  17. صاحبي و مرات عمه
  18. صاحبي و مرات عمه
  19. صاحبي و مرات عمه
  20. صاحبي و مرات عمه
  21. صاحبي و مرات عمه
اسمي زياد من مصر القديمة هحكي لكم قصة حقيقة سكس بزاوي حدثت معا صديقي ومرات عمه هحكي الحكاية دي طكما حطاها ليا صديقي بالحرف صديقي ده من الارياف وله مرات عم رفيعة مش تخينة بزازها حلوة يعني اد الكمتري كده طيازها متوسطة الحجم في مرة كانت مرات عمه بدخل الطيور العشة فندهته يدخلههم معاها عشان غلبوها المهم صاحبي نزل شاهد هنا سكس فنانين منها سكس الفنانة الهام شاهين - نيك سكسي منه شلبي وقعد يحلق معاها وبقا بتعمد ان الطيور تعدي منه عشان يقعد يتفرج عليها اطول وقت ممكن المهم ماحصلش حاجة بينهم المرة دي سكس نجلاء بدر غير انه كان بيتفرج عليها عدت ايام وجوزها سافر وجت تشغل الكمبيوتر ماشتغلش ندهت لصاحبي يعملهولها المهم انه ماكنش بايئ ولا حاجة الفيش ماكنتش متركبة ركبها والكوبيوتر اشتغل وقالتلو استني ماتمشيش وانها هتجيبلو حاجة ساقعة سكس امهات مترجم منها نيك الام الممحون - صبي ينيك امه - ام تتناك من ابنها - ام تنيك ابنها - سكس امهات - ام تعلم بناتها الجنس فقعد يقلب في الكمبيوتر عالحاجات اللي عمو بيتفرج عليها وكده يعني لقي عمو عنتيل سكس قعد  يتفرج شويةويحك في زبه شوية فجاءة دخلت عليه مرات عمو قالتلو انت بتهبب ايه قالها مش انا دي حاجات لقيتها عند عمي شاهد سكس اخوات  منها
 الاخت الصغيرة الممحونة - نيك الاخت - مصري ينيك اخته - نيك طيز الاخت قالتلو ازاي ده عمك عمره مايسمع الحاجات دي قالها تعالي
  وانا اوريكي التواريخ وراها التواريخ واتأكدت انها بتاعت جوزها قالتلو طب انت بتلعب في زبك ليه هي حاجات حلوة اوي كده قالها بصراحة اه قاليتلو وريني كده فتح فيلم ل جيانا ماييكلز وورهالها قعدوا يتفرجو ربع ساعة والست مابقتش ع بعضها ومرة واحدة قاليتلو ماتتكسفش طلع بتاعك العب في عادي عشان مايوجعكش جوة البنطلون صاحبي ماصدق وقلع وفضل يلعب وساب الفيلم وباسس لمرات عمو هي برضه مركزة مع زبه قام وباسها وكان حاسس انها هتزعل منها لكن ولا هي هنا ومسك ايديها وحطها علي زبه سكس مصري  منها نيك مصري - سكس مصري - سكس مصري  - فيديو سكس مصري مسرب - افلام نيك مصري - نيك مصرية جديد - نيك بنت مصرية - زوجة مصرية تتناك من عشيقهاوفضلت تدعك فيه وبعدين قالها مصيه قالتلو ازاي المهم جابلها فيلم للمص وقعدت تعمل زيه هو سخن علي الاخر قطعها بوس وتقفيش وبعدين قلعها الجلبية والسنتيانة والكلوت وكان اول مرة يشوف بز وكس حقيقيين وهي ماكنتش ناتفة كسها فضل يمصمص في بزها وهي تصرخ اه اه اححححححح ومرة واحدة بدأت تشخر وتشتم فيه وتقولو مص يابن المتناكة يا خول وهو يردلها الشتيمة ويقولها اهو يالبوة يا شرموطة مرات عمو قالتلو نيكني بقا يلا قالها ماشي حط صابعو الاول قالتلو بزبك يامتناك قالها انتي اللي قلتي حط زبه علي طول زي الاهبل وهي تضحك استغرب xnxx وقالها هو للدرجة دي صغير قالتلو لا بس مش متخيلة منظر عمكك وانت بتنيك فيا كده
وهو سايبني وبيتفرج علي سكس الخول قعد ينيك جامد ويحطه ويدخله وهي عمالة تصوت وتقوله جامد واوعي تجيب جوا طلعو قبل ماتجيب قالها لسة بدري وصاحبي اكمنو بيتفرج ع سكس كتير رقص شرقس ساخن ومنها كثير جدا رقص منزلي مصري - رقص موزة مصرية - رقص سعودية سكسي  حب يجرب حركات مللي بيشوفهم قالها اقفي وارفعي رجليكي عالسرير وانا هنيكك قالتلو ماشي جه ينيك معرفش قالتلو نيك يابن المتناكة زي ماكلو بينيك 
ازم تفنن نيمها ع شهرها ورفع رجليها ع كتفه ودخل زبه وهي شغالة اه اوح اح وتشخر وقعدو ع كده 10 دقايق وبعدين جابهم عالسرير وشوية ع بطنها 

وقام ولبس وروح وده كان من شهرين ولحد دلوقتي مرات عمه بتعاملو وحش وحلصت القصة هرجعلكم بقصصي انا بس اصبرو

خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر

  1. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  2. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  3. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  4. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  5. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  6. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  7. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  8. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  9. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  10. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  11. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  12. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  13. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  14. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  15. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  16. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  17. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  18. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  19. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
  20. خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر
 كان رجل، لم أتبينه جيدا، رجل تجاوز الخمسين بقليل، شعره مخضب بالشيب سكس بزاوي
يغازل امرأة أسيلة الخد، ذات سوالف طويلة وفاحمة، وهي في خيمة جالسة وسط ظلمة الظل،
طلاها سـُخام أسود من كثرة الطبخ تحتها، امتدت إلى أعشاش الرُتـَيـْلاء المسودة بدورها…
يغازلها بصوت غنائه المرتفع، فتتسلل إليه بأحضان الدفء
رقص شرقي ساخن   سكس حيوانات    مايا خليفة سكس جديد
ورهبة الشوق…
كان يهمهم متحسسا جسدها الضامر، باحتقار وفخر كبيرين… يبحث عن فقه اللذة الباذخة…
صور سكس 2020 ساخنة - صور سكس جديدة - صور سكس نيك نار قوية  - صور سكس جامده  -
تقهقه ببحة وارتخاء، ثم تمتص، بعنف سيجارة
يتطلع إليها الرجل بشوق غريب، وتتلوى كشعلة شمعة بفعل نسيم عابر:
…. أغـِتـْني بشـْقـَفْ من داك السبسي… أغير به رحلاتي…
تقول للرجل، وكأنها جعلت الجسد الفاني في
خدمة صفقات الروح العالية، مثل مناحات صغار يندبون حصار الروح كل مساء…
قام من مكانه، قاصدا باب الخيمة في حذر شديد.
صب عليه سطلا باردا . طلب أن تـُفرش له …
قامت من شرودها المصطنع، خجولة بلباسها القصير الفاضح عن الفخذين شهوانيين…
، بخاطر مجبور ونفس متشوقة،
فيديو سكس مسرب ايناس النجار - سكس مصري خالد يوسف  - سكس فنانين
ثم تطـيـّب، وحمل عنبا وبطيخا ودخل ،
فطلب أن يمنحها من صلبه الخالد وليدا.
ابتسمت في خجل، ويقول لها … لا تكرهين إلا الظلال… يا لئيمة حظي…
أخدها من يدها، لا بل من روحها، ذهبا إلى جحيم فراش الحب بدم الزمن، كل واحد
منهما لا بد أن يعيش أكتر من أربعين عاما حتى يحارب الأوهام الكثيرة المعششة في الرأس…
جلس متكئا على سارية الخيمة، ينسج الشعر والخواطر
والأزجال والحـِكـَم ليرمي بها كنرد من غبار أو جمرة من لسانه بين شعرها المسدل على ركبتيه
… تختبر جمراتها
سكس محارم 
ومداها العابر في التقاط اللوعة والمعنى…
لن يعرف أي واحد – حتى ضنونه – أن علاقته بالسيدة
المتدلية بين فخديه، هي علاقة الهزيمة بالنصر، يجره صوتها الجريح المغموس في
الوجع، مثل ريشة وسط العواطف…
إنشداده إليها لم يكن عابرا، لكنه كلي، مربوط بالرعشات.
. كانت حـُمرته كافية ليقول أن القبلة في الفم واللوعة في اللسان، ثم يستدرك لتلمـُسها…
في دبيب حارق وحار يقود ولا ينقاد…
تهيأ لخوض المعركة وسط ضباب دخان سجائره وشـُقـُوف الكيف الكثيف، تسوقه رياح خفيفة بسوط هادئ…
داعبت قضيبه المنتصب في مص ولحس مثير.سكس اغتصاب عنيف
سكس اغتصاب عنيف - سكس اغتصاب ونيك عنيف موظفة  - سكس اغتصاب محارم اخ ينيك اخته - اغتصاب مصرية - فيديو نيك صعب - سكس اغتصاب -
أخذت تضغط بلطف تارة وتارة أخرى تضرب جنبات ثغرها الفاره المحمر… أخذته عنوة تتحسس به رموش العينين الثاقبتين، تمرره إلى أذنها… تحت صيحات تأوهاته
وأنين روحها المهترئة. تـُسلل يدها إلى مهبلها لإثارة دُبـْقـِها العطشان… تتسارع دقات قلبها تحت ضربات
حرقة اللقاء… يزيد سرعة لقائه وهي حارسة علاقتها وارتعاشها… في غفلة من اللذة و النشوة
رضاعة قضيبه المنتصب الحامي رغوة الشبق واللعاب المنزلق من فمها
لم تطلب اذن الرجل الغارق في إحساس قضيبه… في سرعة اللحظة والحركة،
خرّتْ على ركبتيها، يدها على الأرض رافعة خصرها إلى الأعلى، مفترشة
، فاتحة أرجلها،
 سكس زنوج 
زب اسود كبير - سكس زنجي - نيك زنوج ساخن - سكس جماعي زنجي - سكس زنجي مثير - زب فحل زنجي  - سكس زنجي اسمر
ضاغطة بصدرها الأرض في حركة خفيفة… وله وتأوهات لا حصر لها… جعل دمعة حبيسة العين،
متأهبة للتعبير عوض
الكلام، بريق حب يتطاير من أعينها واستحلاء لأفعال المرافق ، الذي
وضع كلتا يديه جاذبا إليه بكل قوته حوض خصرها في حركة أخذ ورد تحت أنين صوتها
المجفف الهامس بين آه وآح… جبهتها ملتصقة بالأرض، يدها تلوك وتقتفي آثار لذة وسط الفخذين…
يرفع قضيبه في ثنايا عجيزتها محاولا العثور على مغارات الجسد المستسلم للرغبة والانتشاء…
تتلوى… تطالب بالمزيد
بحركات أردافها المبللة بالعرق… تجر شعرها بحنان زائد إلى فمها متحسسة
خشونته على خديها الملطخ بسواد الكحل… زُغيبات تتلاصق على شفى الشفتين…
تصيح في أنين مرتفع… تدفعه لزيادة سرعة إيلاج القضيب … منتشين  سكس اجنبي
اقوي 10 هزات جماع - سكس جديد مثير - تحميل مقاطع سكس جديدة
بلحظة اللقاء… تحت صياح وأنين النشوة والشبق… نزل ساخنا ملفوفا في حليب دَبـِقٍ في دالك الرحم الواسع والضيق والآمن…
تستجمع عضلات جسدها البض بتثاقل واضح…
تبحث بيد أخرى على فوطة تحت أكوام ملابسها. تتحسس سائلا لزجا يسري أثره في أخدود مهبلها… تضع فوطة
كسد له بين الفخذين…
في دالك المساء البني بنور يتوارى مغتصبا وظلام
سكس في المستشفي
دكتور ينيك الممرضة - نيك الدكتورة من المريض - فيديو سكس ممرضة - سكس نيك ممرضة - مريضة تتناك من دكتور -
متعطش للارتماء بكل جسده… ارتمى الرجل فجأة على ظهره والعرق يتصبب منه مالحا، فيما التصق شعره بجبهته،
تبللت ثيابه الخفيفة نتيجة لإفرازات مسام جلده

Sunday, December 15, 2019

دا انت زعلك وحش أوي يا أخي

  1. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  2. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  3. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  4. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  5. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  6. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  7. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
سكس اخوات رجع عاطف من الشغل يشعر بإرهاق شديد ، إنهاردة بالذات كان يوم صعب بزاوي مش بس عشان الشغل لكن بعد الخناقة أللي حصلت بينه و بين واحد من زميله فيالشغل وصلت لدرجة الشتيمة بالأب و الأم و كانت ممكن تتطور سكس زنوج  للتشابك بالأيادي لولا ان زمايلهم في الشغل ادخلوا و حجزوا بينهم.
دخل اوضته و غير هدومه و قعد في الصالة قدام التلفزيون ، كان ماسك الريموت و بيقلب في القنوات ، فجأة اتفتح باب أوضة أمه و أبوه و خرجت أمه من الاوضة " أيه دا ؟ أيه اللي بيحصل "
دعك عنيه و بص كويس " أمي خارجة من الاوضة عريانة ملط " سكس محارم مصدقش عنيه " يمكن مش شيفاني؟".
لكن الغريب ان أمه بصتله و ابتسمت ، حاول يكلمها مقدرش ، كلامه مش طالع من بوقه ، أمه بتبصله و بتضحك و بتبص لجسمها و بتلف حولين نفسها قدامه كأنها بتفرجو على جسمها "فرك عنيه تاني ، أيه دا".
أمه عديت خمسة و خمسين سنة ، بس الجسم اللي شايفه ناعم و ابيض ممتليء من غير بروز ، جسم بنت في حدود العشرين ، آه هو اول مرة يشوف أمه عريانه بس اكيد مش دا جسمها.
مريضة تتناك من دكتور - ام تتناك من ابنها - سكس مصري خالد يوسف -
بص في وشها و استغرب بردو " ايه دا ؟ أمي رجعت صغيرة زي الصور بتاعت الفرح بتاعتها هي و أبويا".
فعلاً كان وشها ناعم و مفيهوش تجاعيد خالص ، حاطة مكياج جميل و متناسق جداً ، حاول يتحرك عشان يدخلها اوضتها لكن مش قادر يتكلم او يتحرك كأنه مشلول.
فجأة خبط باب الشقة ، راحت أمه تفتح الباب "استني يا أمي ، هتفتحي الباب كدا ازاي ؟ يادي الفضايح".
فتحت الباب ، مفاجأة تانية "أيه دا ؟ خالد ؟ دا ايه اللي بيحصل"
خالد دا صاحبه اللي متخانق معاه في الشغل "يا أمي كدا هاتفضحينا ، خالد هايفضحني في الشغل و بين أصحابي"
خالد بص في وشه و ضحك بسخرية ، و حضن أمه و قعد يحسس على ضهرها ، أمه خدته من أيديه و دخلوا اوضة النوم و قفلت الباب .
ايه دا ، دا شايف اللي بيحصل في الاوضة كأنه مفيش حيطة و لا باب ، كأنهم واقفين قدامه مفيش بينهم حواجز.
اول ما أمه قفلت باب الاوضة ، كان خالد واقف وراها ، لفت و حضنته جامد و هو حضنها و بيحسس على ضهرها و ينزل بأيده يقفش فقلة طيزها ، تحط شفايفها فوق شفايفه بوسة طويلة و تنزل على ركبها قدامه و تمسك حرف البنطلون و ترفع راسه تبص في وش خالد ، يبصلها و يضحك ، تبدأ تفك زراير البنطلون و تنزله شوية ، كان زبه واقف و باين من البوكسر الأبيض اللي لابسه ، تمسك زبه بأيديها و تنزل البوكسر شوية و تطلع زبه و تبوسه من راسه و تحط راسه بين شفايفها و تبدأ تمص و ترضع زبه .
تقف قدامه و هي لسه ماسكه زبه و تقعدو على السرير و تنزل بين رجليه و تقلعه البنطلون و البوكسر خالص و هو يقلع من فوق و يبقى عريان هو كمان ، تمسك زبه الطويل الناعم المحلوق و تلعب فيه بأيديها كأنها بتضربله عشرة ، و تمسك بيضانه و تنزل بشفايفها و تلحسه من أوله لحد بيضانه ، تحطه في بوقها و تبدأ تمص و باين عليها إنها مستمتعة اوي أيديها التانية بتلعب في كسها ، بدأ يسمع صوت مص شفايف أمه لزب خالد ، يحط خالد أيده على راسها و يدوس عليها بالراحة عشان تدخل زبه اكتر في بوقها "ايه دا خالد بيبصلي و يضحك بسخرية و يشاور بأيده على أمه كأنه بيقولي شايف أمك؟".
تقوم أمه و تطلع على السرير و تنام على ضهرها ، يلف خالد و يقعد بين رجليها و يتنيهم و يلعب في كسها بأيده و يضربها جامد على كسها ، تصرخ و ترفع راسها تبصله و هي بتضحك ، يحط أيده على ركابها و ينزل براسه و يبدأ يلحس  كس أمه سكس امهات مترجم  "أيه دا ، كس أمي مبلول " بدأت أمه تتلوى و تمد أيدها عشان تلمس شعره و بأيدها التانية تمسك بزها و تقفشه .
مريضة تتناك من دكتور - ام تتناك من ابنها - سكس مصري خالد يوسف
يقوم خالد و يقرب منها ويطلع فوق جسمها و يُمسك بزها و ينزل يرضع حلمتها ، يرجع يقعد على ركبه و يُمسك زبه و يحطه على اول كس أمه و يدخله جامد ، تصرخ أمه و تضحك بشهوة : نكني يا خالد ، افشخ أم صحبك.
ينام فوقها و زبه في كسها و يبدأ يتحرك و هو بينكها و يبوسها في خدها و رقبتها و شفايفها و هي تتفاعل معاه و تمد أيديها تحسس على ضهره .
يسمع باب الشقة بيتفتح ، يبص على الباب "يا نهار اسود ، دا أبويا جيه" ، يحاول يتحرك ينبه أمه او يعطل ابوه لكنه ميقدرش "احسن خليه يشوفهم و يقتلهم عشان يموت الفضيحة معاهم".
ابوه يدخل كأنه مش شايفه يفتح باب الاوضة "يالهوي عاللي هايحصل ، دا هايقتلهم".
لكن اللي حصل كان هايطير برج من دماغه ، أبوه دخل و قفل الباب و بص عليهم و سند ضهره على الباب و بص عليهم و هو بيبتسم ، أمه رفعت راسها و بصتله و شاورتله عشان يجي جنبهم.
يقرب منهم و يبوس مراته و يحط أيده على ضهر خالد و يحسس عليه .
بعد كدا يقوم ابوه و يقلع ملط و يقعد على حرف السرير : نيكها جامد ، عاوزك تفشخها فشخ.
تبصله مراته و تضحك بلبونة : آااااه شايف الشباب يا موكوس ؟ أوووف على كدا زبه مكيفني اوي.
يقترب من خالد و يبوسه في خده : خلص بقى انا تعبان و عايزك.
يبصله من فوق لتحت : اصبر يا خول هافشخها و اقوملك.
يفضل خالد يرزع في كسها و تزيد حركته و هي تتلوى تحته سكس مصري و لبنه بيشق لحم كسها و يملاها : آاااه على لبنك يا دكري ، هات كمان.
يزق زبه جواها اكتر و هي تحضنه جامد و تضمه عليها عشان يفرم بزازها بصدره و يتحرك فوقيها : خدي يا لبوة ، بس ياريت تشبعي.
ابوه كان بيتفرج و ماسك زبه يسيبه و يصقف : أيوة بقى ، نكهالي جامد ، خليها تشبع من لبنك.
يقوم خالد من فوقها و لبنه لسه بينزل و يقعد ، يقرب جوزها و يُمسك زب خالد : خليني ادوق لبنك و هو مخلوط بعسل كس لبوتك.
و ياخد زبه و يحطه في بوقه و يبدأ يمصه بشهوة كبيرة ، تقوم مراته و تقرب منه و تبوس خالد من بوقه ، يبصلها خالد : روحي يا متناكة الحسي خرم الخول دا عشان يكون جاهز لزبي.
تحميل مقاطع سكس - اقوي 10 هزات جماع - سكس في المطبخ ءىءء - تحميل افلام نيك  - سكس محارم - فيديو نيك صعب - سكس زنجي مثير - مصري ينيك اخته
تلف وراه و تقف على الأرض و كسها المبلول بينقط و تفتح طيز جوزها بأيديها و تنزل بلسانها تلحسه و تدخل صباعها في طيزه ، يتحرك زي اللبوة و يطلع زب خالد من بقوه : آاااه العبيلي في طيزي عشان يدخل زبه فيها علطول.
تضربه على طيزه و تضحك : طيزك هايجة اوي يا خول .
يبعده خالد من زبه و يخليه يلف قدامه ، يقف خالد على ركبه ورا طيزه و يقفشها و يقرب زبه من خرمه و يزق زبه في طيزه جامد : خد يا عرص زبي خليه يطفي نار طيزك.
يحس عاطف بزبه بينطر لبن يفتح عينه يلاقي نفسه نايم على السرير على بطنه و زبه مغرق البوكسر و السرير.
يبص في الساعة يلاقيها تسعة الصبح ، يقعد على سريره : كسم دا حلم.
و يقوم من سريره عشان يروح الحمام يشوف اوضة ابوه و أمه يفتح الباب : ماما .
تتقلب على السرير و ترفع راسها : أيه يا عاطف؟
عاطف و هو واقف عند الباب و ماسك الاوكرة : هو بابا فين؟
تتقلب مرة تانية : هيكون فين يعني ؟ نزل شغله.
يرد عليها : طب انا هاخد دش و اروح الشغل عاوزه حاجة ؟
ترد : متعوقش عشان أختك هاتيجي تبات معانا إنهاردة .
يقفل باب الاوضة و يروح الحمام.
وللمزيد زورا مدوناتنا الاتية

  1. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  2. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  3. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  4. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  5. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  6. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  7. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  8. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  9. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  10. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  11. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  12. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  13. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي

دا انت زعلك وحش أوي يا أخي

  1. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  2. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  3. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  4. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  5. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  6. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  7. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
سكس اخوات رجع عاطف من الشغل يشعر بإرهاق شديد ، إنهاردة بالذات كان يوم صعب بزاوي مش بس عشان الشغل لكن بعد الخناقة أللي حصلت بينه و بين واحد من زميله فيالشغل وصلت لدرجة الشتيمة بالأب و الأم و كانت ممكن تتطور سكس زنوج  للتشابك بالأيادي لولا ان زمايلهم في الشغل ادخلوا و حجزوا بينهم.
دخل اوضته و غير هدومه و قعد في الصالة قدام التلفزيون ، كان ماسك الريموت و بيقلب في القنوات ، فجأة اتفتح باب أوضة أمه و أبوه و خرجت أمه من الاوضة " أيه دا ؟ أيه اللي بيحصل "
دعك عنيه و بص كويس " أمي خارجة من الاوضة عريانة ملط " سكس محارم مصدقش عنيه " يمكن مش شيفاني؟".
لكن الغريب ان أمه بصتله و ابتسمت ، حاول يكلمها مقدرش ، كلامه مش طالع من بوقه ، أمه بتبصله و بتضحك و بتبص لجسمها و بتلف حولين نفسها قدامه كأنها بتفرجو على جسمها "فرك عنيه تاني ، أيه دا".
أمه عديت خمسة و خمسين سنة ، بس الجسم اللي شايفه ناعم و ابيض ممتليء من غير بروز ، جسم بنت في حدود العشرين ، آه هو اول مرة يشوف أمه عريانه بس اكيد مش دا جسمها.
مريضة تتناك من دكتور - ام تتناك من ابنها - سكس مصري خالد يوسف -
بص في وشها و استغرب بردو " ايه دا ؟ أمي رجعت صغيرة زي الصور بتاعت الفرح بتاعتها هي و أبويا".
فعلاً كان وشها ناعم و مفيهوش تجاعيد خالص ، حاطة مكياج جميل و متناسق جداً ، حاول يتحرك عشان يدخلها اوضتها لكن مش قادر يتكلم او يتحرك كأنه مشلول.
فجأة خبط باب الشقة ، راحت أمه تفتح الباب "استني يا أمي ، هتفتحي الباب كدا ازاي ؟ يادي الفضايح".
فتحت الباب ، مفاجأة تانية "أيه دا ؟ خالد ؟ دا ايه اللي بيحصل"
خالد دا صاحبه اللي متخانق معاه في الشغل "يا أمي كدا هاتفضحينا ، خالد هايفضحني في الشغل و بين أصحابي"
خالد بص في وشه و ضحك بسخرية ، و حضن أمه و قعد يحسس على ضهرها ، أمه خدته من أيديه و دخلوا اوضة النوم و قفلت الباب .
ايه دا ، دا شايف اللي بيحصل في الاوضة كأنه مفيش حيطة و لا باب ، كأنهم واقفين قدامه مفيش بينهم حواجز.
اول ما أمه قفلت باب الاوضة ، كان خالد واقف وراها ، لفت و حضنته جامد و هو حضنها و بيحسس على ضهرها و ينزل بأيده يقفش فقلة طيزها ، تحط شفايفها فوق شفايفه بوسة طويلة و تنزل على ركبها قدامه و تمسك حرف البنطلون و ترفع راسه تبص في وش خالد ، يبصلها و يضحك ، تبدأ تفك زراير البنطلون و تنزله شوية ، كان زبه واقف و باين من البوكسر الأبيض اللي لابسه ، تمسك زبه بأيديها و تنزل البوكسر شوية و تطلع زبه و تبوسه من راسه و تحط راسه بين شفايفها و تبدأ تمص و ترضع زبه .
تقف قدامه و هي لسه ماسكه زبه و تقعدو على السرير و تنزل بين رجليه و تقلعه البنطلون و البوكسر خالص و هو يقلع من فوق و يبقى عريان هو كمان ، تمسك زبه الطويل الناعم المحلوق و تلعب فيه بأيديها كأنها بتضربله عشرة ، و تمسك بيضانه و تنزل بشفايفها و تلحسه من أوله لحد بيضانه ، تحطه في بوقها و تبدأ تمص و باين عليها إنها مستمتعة اوي أيديها التانية بتلعب في كسها ، بدأ يسمع صوت مص شفايف أمه لزب خالد ، يحط خالد أيده على راسها و يدوس عليها بالراحة عشان تدخل زبه اكتر في بوقها "ايه دا خالد بيبصلي و يضحك بسخرية و يشاور بأيده على أمه كأنه بيقولي شايف أمك؟".
تقوم أمه و تطلع على السرير و تنام على ضهرها ، يلف خالد و يقعد بين رجليها و يتنيهم و يلعب في كسها بأيده و يضربها جامد على كسها ، تصرخ و ترفع راسها تبصله و هي بتضحك ، يحط أيده على ركابها و ينزل براسه و يبدأ يلحس  كس أمه سكس امهات مترجم  "أيه دا ، كس أمي مبلول " بدأت أمه تتلوى و تمد أيدها عشان تلمس شعره و بأيدها التانية تمسك بزها و تقفشه .
مريضة تتناك من دكتور - ام تتناك من ابنها - سكس مصري خالد يوسف
يقوم خالد و يقرب منها ويطلع فوق جسمها و يُمسك بزها و ينزل يرضع حلمتها ، يرجع يقعد على ركبه و يُمسك زبه و يحطه على اول كس أمه و يدخله جامد ، تصرخ أمه و تضحك بشهوة : نكني يا خالد ، افشخ أم صحبك.
ينام فوقها و زبه في كسها و يبدأ يتحرك و هو بينكها و يبوسها في خدها و رقبتها و شفايفها و هي تتفاعل معاه و تمد أيديها تحسس على ضهره .
يسمع باب الشقة بيتفتح ، يبص على الباب "يا نهار اسود ، دا أبويا جيه" ، يحاول يتحرك ينبه أمه او يعطل ابوه لكنه ميقدرش "احسن خليه يشوفهم و يقتلهم عشان يموت الفضيحة معاهم".
ابوه يدخل كأنه مش شايفه يفتح باب الاوضة "يالهوي عاللي هايحصل ، دا هايقتلهم".
لكن اللي حصل كان هايطير برج من دماغه ، أبوه دخل و قفل الباب و بص عليهم و سند ضهره على الباب و بص عليهم و هو بيبتسم ، أمه رفعت راسها و بصتله و شاورتله عشان يجي جنبهم.
يقرب منهم و يبوس مراته و يحط أيده على ضهر خالد و يحسس عليه .
بعد كدا يقوم ابوه و يقلع ملط و يقعد على حرف السرير : نيكها جامد ، عاوزك تفشخها فشخ.
تبصله مراته و تضحك بلبونة : آااااه شايف الشباب يا موكوس ؟ أوووف على كدا زبه مكيفني اوي.
يقترب من خالد و يبوسه في خده : خلص بقى انا تعبان و عايزك.
يبصله من فوق لتحت : اصبر يا خول هافشخها و اقوملك.
يفضل خالد يرزع في كسها و تزيد حركته و هي تتلوى تحته سكس مصري و لبنه بيشق لحم كسها و يملاها : آاااه على لبنك يا دكري ، هات كمان.
يزق زبه جواها اكتر و هي تحضنه جامد و تضمه عليها عشان يفرم بزازها بصدره و يتحرك فوقيها : خدي يا لبوة ، بس ياريت تشبعي.
ابوه كان بيتفرج و ماسك زبه يسيبه و يصقف : أيوة بقى ، نكهالي جامد ، خليها تشبع من لبنك.
يقوم خالد من فوقها و لبنه لسه بينزل و يقعد ، يقرب جوزها و يُمسك زب خالد : خليني ادوق لبنك و هو مخلوط بعسل كس لبوتك.
و ياخد زبه و يحطه في بوقه و يبدأ يمصه بشهوة كبيرة ، تقوم مراته و تقرب منه و تبوس خالد من بوقه ، يبصلها خالد : روحي يا متناكة الحسي خرم الخول دا عشان يكون جاهز لزبي.
تحميل مقاطع سكس - اقوي 10 هزات جماع - سكس في المطبخ ءىءء - تحميل افلام نيك  - سكس محارم - فيديو نيك صعب - سكس زنجي مثير - مصري ينيك اخته
تلف وراه و تقف على الأرض و كسها المبلول بينقط و تفتح طيز جوزها بأيديها و تنزل بلسانها تلحسه و تدخل صباعها في طيزه ، يتحرك زي اللبوة و يطلع زب خالد من بقوه : آاااه العبيلي في طيزي عشان يدخل زبه فيها علطول.
تضربه على طيزه و تضحك : طيزك هايجة اوي يا خول .
يبعده خالد من زبه و يخليه يلف قدامه ، يقف خالد على ركبه ورا طيزه و يقفشها و يقرب زبه من خرمه و يزق زبه في طيزه جامد : خد يا عرص زبي خليه يطفي نار طيزك.
يحس عاطف بزبه بينطر لبن يفتح عينه يلاقي نفسه نايم على السرير على بطنه و زبه مغرق البوكسر و السرير.
يبص في الساعة يلاقيها تسعة الصبح ، يقعد على سريره : كسم دا حلم.
و يقوم من سريره عشان يروح الحمام يشوف اوضة ابوه و أمه يفتح الباب : ماما .
تتقلب على السرير و ترفع راسها : أيه يا عاطف؟
عاطف و هو واقف عند الباب و ماسك الاوكرة : هو بابا فين؟
تتقلب مرة تانية : هيكون فين يعني ؟ نزل شغله.
يرد عليها : طب انا هاخد دش و اروح الشغل عاوزه حاجة ؟
ترد : متعوقش عشان أختك هاتيجي تبات معانا إنهاردة .
يقفل باب الاوضة و يروح الحمام.
وللمزيد زورا مدوناتنا الاتية

  1. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  2. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  3. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  4. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  5. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  6. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  7. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  8. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  9. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  10. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  11. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
    دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  12. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي
  13. دا انت زعلك وحش أوي يا أخي

Friday, December 13, 2019

رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني

  1. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  2. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  3. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  4. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  5. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  6. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  7. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  8. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  9. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  10. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  11. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  12. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  13. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  14. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  15. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  16. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  17. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  18. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
  19. رفضت اتجوزه فاغتصبني وكيفني
بعد انفصالي من زوجي كنت اعيش في شقة في عمارة واحاول بقدر الامكان ان لا احتك بالناس حتي لو بالكلام القليل لان المجتمع ينظر الي المطلقة علي اساس انها ست مش كويسة  بزاوي وفي ناس كتير ممكن يطمعوا فيها
لذالك كانت معاملتي مع الناس محدودة ولكن يوجد اسفل العمارة التي اسكن بها سوبر ماركت يديره شاب اسمه خالد
كان يبدو عليه الذوق والرقي في اسلوبه ومعاملته الطيبه لي وهذا ما جعلني اثق به.
فكنت انزل دائما واشتري منه بعض المتطلبات دائما وكنت عندما انزل السوبر ماركت اجلس معه واتحدث معه عن زواجي وكيف كان يعاملني زوجي واستمرت علاقة الصداقة بيننا حوالي شهر حتي اعطيته رقم هاتفي واخذت رقم هاتفه علي اساس انني ان احتجت شيء اطلبة منه.
وكنت في يوم قد طلبت منة انه عند ذهابه الي وسط البلد لشراء متطلباته ان يخبرني لاني كنت احتاج بعض المتطلبات للمنزل كالحلويات وغيرها وقد اتصل بي في يوم وقال لي سوف اذهب الي وسط البلد لشراء طلبات ماذا تحتاجين مني..
نيك كس ساخن - نيك خلفي مثير - فيلم سكس سحاقيات  -فيديو سكس مسرب ايناس النجار -سكس بزاوي ساخن مايا خليفة - نيك بنت الجيران - سكس اجنبي جديد في الغابة
 علي الباب ..
كنت ساعتها لابسة بنطلون بيتي ضيق وتيشرت كان محزق علي جسمي لاني بحب البس الملابس دي في البيت وانا متعودة اطلع من البيت ديما بعباية.
بس لاننا اصدقاء وانا واثقة فيه يدوبك حطيت طرحة علي راسي وفتحت ليه لقيته متفاجيء بشكلي وبيضحك وبيقلي ايه الجمال ده كله ضحكت بحسن نيه وقلتله اتفضل كعزومة مراكبية فلقيته دخل البيت
وقفل الباب..
فرحت بسرعة ناحية الباب عشان افتحه فمسك ايدي بسرعة وقالي متفتحيش الباب بصتله وبرقت قوي وقلتله ليه فضحك وقالي متخفيش ده عشان الناس لو حد شافني وانا في الصالة قدام الباب هيفتكر حاجة وهيظنوا فينا ظن وحش وانتي مطلقة وفاهمة وقالي وبعدين عيزك في موضوع مهم
اقتنعت بكلامه لانه ديما كان بيوجهني بنصايح وكنت بسمع كلامه فقلتله قول فلقيته بيقلي وهو قاعد علي الانتريه وانا كنت واقفة
تعالي اقعدي جمبي متخفيش مني مش هينفع اكلمك وانتي واقفة او قاعدة في اخر الدنيا فمردتش عليه وفضلت واقفة فقالي يا بنتي متخفيش لو عايز اعمل حاجة كنت عملتها من اول ما دخلت وبعدين احنا بنقعد كتير جمب بعض في السوبر ماركت عمرك شفتي مني حاجة وحشة
قلتله لا
قالي طيب تعالي عشان عايز اكلمك في موضوع ضروري جدا مسالة حياة او موت
قلتلة ماشي ورحت قعدت جمبة وانا خايفة جدا ومترددة واول ما قعدت قلتله قول بقا الموضوع بسرعة عشان مينفعش قعدتنا كدة
لقيتة بيضحك قوووي استغربت جدا وقلتلة في اية قالي تعرفي انتي اجمل بنت شفتها في حياتي ونفسي اتجوزك
ولو وافقتي هكون اسعد واحد في الدنيا ولقيتة مسك ايدي جامد وبيقلي ياريت توافقي مش هحرمك من حاجة

فقمت وقفت وسبت ايدة وقلتلة وانا باين علية الضيق يا خالد مش دة المكان اللي تكلمني فية في الموضوع دة اتفضل انتا وبعدين نتكلم
فراح قالي المكان مش هيفرق بس انا لازم اخد رد منك لاني هيحصلي حاجة
فرحت قلتلة لا انا مش موافقة لاننا من البداية اصحاب وانا وثقت فيك علي اساس انك اخويا فمينفعش افكر فيك بطريقة تانية ودلوقتي اتفضل بقا عشان مشغولة
فراح قام ووقف قدامي وقالي عشان خاطري فكري قلتلة لا فمسك ايدي وقالي فكري قلتلة بقلك فكرت ولا
فلقيتة شدني علية وحضني فرحت زقيتة وقلتلة انتا اتهبلت يا خالد متخلنيش الم عليك الناس
فراح زقني جامد ويدوبك هصوت راح مسكني من شعري وخبط راسي في الحيطة وقالي لو اتنفستي هموتك ولقيتة مبرق قوي ليا فقعدت ادمع وقلة عشان خاطري فراح خبطني بالكف
ام تعلم بناتها الجنس -تحميل فيدو سكس اجنبي - نيك الام الممحون - نيك بنت مصريةسكس بنات شراميط xnxx - سكس محارم الاب ينيك بنته - نيك طيز الاخت
وقال انا هخليكي تتمني تتجوزيني وقعد يبوس فيا وقالي مش همشي غير لما اخلص لو بقيتي لطيفة هخلص بسرعة
ولو استهبلتي انا قاعد معاكي ولو حتي جة حد من الناس دة لو ساعتها سبتك عيشة فانتي اللي هتلبسي لانك ديما بتقعدي عندي في السوبر ماركت وهما بيشفونا فمش هيشكوا غير فيكي
فراح قلعني البنطلون وخلاني بالاندر وانا ساكتة وطلع زبرة كان واقف قوي ونومني علي بطني وهو ماسك شعري وبعدين حط بتاعة علي طيزي من ورا وقعد يحك فيها وقام شادد الاندر شدة جامدة ومنزلة لتحت عشان يقلعني فاتقطع كذا حتة جيت عشان اقوم راح مسكني وزقني ونومني علي بطني ومسك رجليا الاثنين وراح قالي مش هدخلة انا هبوس كسك بس لو هديتي قلتلة ماشي
فراح ابتسم وقالي ايوة كدة خليكي حلوة عشان انزل بسرعة وامشي قلتلة ماشي
فراح فتح رجليا قوي ونزل علي كسي لحس وبعدين دخل لسانة جوا كسي اول ما دخلة تعبت قووي وفضلت ساكتة وقعد يطلعة ويدخلة فمقدرتش فطلعت مني اهات خفيفة
خالد ساعتها حث ان شهوتي بدات تشتغل فبدا يلحس كسي ويشدوا بشفايفة فبقيت مش قادرة وبقيت عمالة اة اة اة
فراح سند علية ولزق جسمة كلة علي جسمة وقعد يبوس فيا علي شفايفي ملقتش نفسي غير فتحة بقي وببوس فية
قال ساعتها ايوة كدة لية حرمة نفسك اتمتعي معايا مش هتندمي
قلتلة ماشي
فقومني وعدلني وجاب زبرة وحطة علي شفايفي وقالي منفسكيش تمصية فرحت وانا ساكتة فتحت بقي ودخلة وقعدت امص فيا وهو في بقي حسيت انوا سخن قووووووي وطعمة طميل
فبقيت مغمضة عيني وقاعدة علي الانترية وهو مدخل زبرة في بقي
وراح طلعة من بوقي وجة قالي هوريكي المتعة بجد نفسك تجربي قلتلة اة فراح قعد ومسك زبرة وقالي تعالي اعملي فية اللي انتي عيزاة فرحت ضحكت
وقلتلة انا هموتة فقلي هيهون عليكي قلتلة لا ورحت فتحت رجلي الاثنين علي الاخر وزقت جسمة بينهم لحد ما وصل كسي فوق زبرة
وقمت مسكت زبرة وحطيتة علي بداية فتحة كسي وقلتلة اخيرا ورحت قعدت علية وحسيت بنار جوايا حاسة اني مش عايزاة يطلع مني
وقلعت وانا قاعدة علي زبرة وهو حاضني كل هدومي اللي فوق فقعدت يمص في بزازي ويشد فيها بشفايفة فهجت قوي
ولقيتة بيقلي قومي قومي هنزل وانا عمالة اقلة لا خليك فراح ضمني بادية من عند طيازي وقام رافعني ومطلع بتاعة وكان بينزل فقعدت علي رجلية قصاد زبرة وفضل ينزلهم علي كسي وبعد ما خلص قعدت ادعك كسي بلبنوا
وقالي اتمتعتي قلتلة اة قالي من النهاردة من غير ما اغصب عليكي وقت ما تعوزيني هتلاقيني قلتلة ماشي