Friday, February 19, 2021

قصه من واقع مذاكراتى السحاقيه

 


انا اسمى منال سحاقيه حبيت اكتبلكم قصتى من واقع مذاكراتى
قصتى بداءت عندما كنت طالبه بالجماعه واتعرفت على نانى صاحبتى فى الكليه بنت زى القمر لابسها مغرى جدا وبيشد شباب الكليه بالاجماع من طريقه مشيتها وقوامها الممشوق كانت فتاة بمعنى الكلمه
سكس محجبات ومنقبات   -   سكس مراهقات  -  سكس مساج   -  سكس مشاهير وفنانين   -   سكس مصرى  -   سكس نار
وكان اكتر الشباب حابين يتعارفو عليها او يتكلموا معاها مع ان اغلبهم كانوا جذابين للغايه ولكن نانى كانت لا تعير لهم اى اهتمام وكنت بتقرب منا كمجوعه بنات تضحك وتهزر بكل حريه

والغريب انها كان اكتر كلامها فى الجنس بس كانت بتركز على البت دى طيزها اوفر صدرها جنان جسمها فاجر من الاخر
استغربت جدااااا من امور صديقتى فرش جدااااا وسهله بالكلام وكلامها يدوب الحجر ويحرك الشهوة واحنا كبنات كنا مستمتعين بالكلام معاها
وكانت دايما تضربنى وتمسكنى من طيزى وايدها تروح على صدر وساعات تمسك كسى بايدها الحلوة وتخلينى انزال شهوتى بسيط بالاندرر بتاعى استعربت اوى من امور الانسانه الغريبه دى مش زى البنات

انها بتفكر فى شاب يحتويها ويلبى رغباتها المكبوته لا كانت بالعكس نضحك معايا ومع صاحبتى ايناس وتطغط على كس ايناس الى كان بارز من ملابسها
sex classic   -     xnxx    -    اغتصاب محارم    -  افلام سكس   -   افلام سكس اون لاين    -    افلام سكس جماعى
وكنت دايما انا واصحابى منزعلش من هزار نانى لانها كانت بتتمتع بخفه الظل والمداعبه دايما ودمها الخيفيف وكان معظم الوقت بنقضيه ومنحسش بالملل واحنا معاها

وبداءت اتقرب من نانى اكتر وكانت مرحبا بفكرة انى اكون قريبه منها مرت الايام وكل يوم اكتشف امور غريبه والتحول الغريب اللى وصلنا ايه انا واصحابى من وبقيت بقلد نانى بالظبط وحبيت انى اكون نسخه منها من هزرها وضحكها

وبداءت نانى تعزمنى للبيت عندها اذكر معاها انا وايناس وكنت مبسوطه

انى حكون بجنب احب الناس ليا واللى دايما بستريح لما بكون معاهم

وكانت ايناس ونانى عايشن باحياء راقيه جدا وامكانيتهم حلوة بعكس انا امكانباتى على اد حالى

ورحت لنانى شقتهم وكانت شقه فخمه فيها ديكورات على اعلى مستوى وعايشبن عيشه زى الفل

ودخلتنا نانى اوضتها كانت جميله اوى ودخلت علينا وكانت لابسه شورت جميل وبادى تحفه كانت معالم جسمها كلها واضحه

نانى ايه يا بنوتات مالكم قافشين ليه كدة البيت بيتكم يا جماعه وعايزكم تاخدو راحتكم على لاخر

ايناس طبعا يا قمر كلك كرم انما ايه يا بنت الجمال والبرستيج العالى دة انتى اوفر خالص يابنت الحرام

نانى:: ايه يا نوسه يا حبيبتى لما انا قمر امال انتى تبقى ايه يا عسل انتى يا شويه فواكه ملخبيطين فى بعض التفاح انطبع على خدودك يا جميل وواكرز يغير من شعرك

منال:: بضحكه اجنا جايين نذاكر ولا تعاكسينا يا نونا
افلام سكس حيوانات   -   بزاز كبيرة   -    تحميل افلام سكس    -     تحميل صور سكس    -    رقص عارى -    زب اسود
نانى:: هى المذاكرة حتطير ياخوانا مالك يا بت وايه ام الكبت وقصيدة العوج بتاعك دة

وفضلنا نضحك ونهزر وقمنا نذاكر وكانت نانى لابسه الشورت ورجليها بعيد عن بعضهم وابتدى اجزاء من كسها يبان وعينى راحت على كسها بقيت اتامل جمال كسها ومكنتش لابسه اندر تحت الشورط انا عينى راحت عليها وكنت هيجاه انى اقرب منها

وحتى لاحظت انى مش شايله عينى من عليها واتكررت لقاءتنا اكتر من مرة وى كنت انا ونانى لوحدنا وفى اليوم دة نانى لبست قميص نوم بناتى قصير وكان الاندر بتاعها شفاف وكسها باين بقيت ابوص عيها وعنيا كلها شهوة ولقيتنانى قربت منى ونامنامت على رجلى وكان صدرها كبير منتفخ بصراحه مكنتش على بعضى من جمال جسمها وروعه الجسم الجميل

وابتدت تكلمنى عن الجنس وطلعت اللاب بتاعها وكانت مشغله فيلم لبنتين بيمارسوا الجنس مع بعض بحركات جميله مص ودعك وكانت البنات زى القمر ولقيت نانى حطت ايدها على كسى كنت لابسه فستان خروج رفعت الفستان وابتدت تمشى ايدها وكان جسمى كلو متكهرب من لمستها

وابتدى ايديها تخترق الاندر بتاعى وتمشى ايدها على كسها وتمسك بحركات تخلينى موالعه وخلت النار تشعلل بجسمى مش ققادرة اتملك نفسى ولقيت نفسى بقرب منها وبمص شفايفها اللى كانت زى اللوز المقشر وومص شفايفها وانا حاسه احساس اكتر من الادمان

ورحت مسكت نانى من صدرها المنفوخ وبداءت اعصر فيه وامص حلماتها الوردى الجميله ووبقيت نانى تنزع اهات خفيفه اة اوووووووف بحبك يا منال انتى روحى عطشانه يا قلبى اروى عطشى

سكس اجنبى   -  سكس اجنبى مترجم    -  سكس اغتصاب   -  سكس امهات  - سكس تبادل زوجات  -   سكس خليجى

ونزلت على الاندر بتاعها وشميت ريحته الجميله وكان سوايلها نازله عليه زى عطر يسببلى الهياج والجنان وخلعت عنها الاندر بتاعها وبقيت امص كسها الجميل ومكنش فيه ولا شعرة وكان فيه موجود عصير بالصنيه

ولقيت انى بتحط العصير على كسها وانا اشرب وكانت بتنزل ثقوب بسيطه من كوبايه العصير الحس العصير بطعم كس نانى اللذيذ ومخليش نقطه الا والحسها وكانت نانى زنبورها كبير لانها معملتش الطهارة ولا الختان عرفت ليه هى دايكما هيجانه وكانت نانى بتدهن كسها ايس كريم وانا الحس وهى ممتعه بلسانى بكسها وبايدى التانيه بدعك كسى من الهيجان
,ونونا بداءت تقلعنى فستانى وراحت جبتلىى قميص نوم من بتوعها وكان صدرى اصغر من صدررها بكتير جدا بحجم التفاح لسه بخيرة كانت هى اول من يلمس صدرى وتلعب بلسانها وكنت حاسه انى بموت من جوايا وان فيه كهربا مشيت على صدرى وكان الاندر بتاعى غرقان بسوايل كسى

سكس فى المدرسة   -  سكس فى المستشفى  -   سكس في الحمام   -  سكس لبنانى   -   سكس محارم   -  سكس محارم اخوات

وابتدت نونا تنزل على كسى وكان فيه شعيرات خفيفه جدا لونها اصفر وراحت تلحس كسى بهياج وكنت بنازع بكسى من حلاوة اللحس اووووووووف نار كمان يا روحى كسى شرقان عايز لسانك يقطع كسى يا روحى اوووووووووف اححححح نار يا نونا

وابتدينا نحضن بعض ونبادل القبلات الحارة وكنا حريصين جدااااااا على غشاء بكارتنا لاننا وصلنا لدرجه الجنون بالهياج وفضلت تحضنى وتمسك طيزى وتشد لحم طيزى وانا احححححححح يا نونا اممممم كمان يا روحى وتبوصنى من رقبتى ونمنا فوق بعض وسوايلنا مغررقه مفر ش اسرير بتاع نونا

وقمنا دخلنا الحمام الخاص باوضه نانى وكملنا هزار وضحك وكانت بتدعكلى جسمى وانا امسك صدرها المنفوخ ارضع فيه والمياة نازله على جسمنا المولع

وخرجنا من الحمام وكنا مبسوطين نونا جبتلى اندر غير اللى كان غرقان من سوايل كسى ولبست هدومى وقعدنا وقولتها كفايه عليكى كدة وبطلى شقاوة يا مجنونه

نانى:: تغرفى يا منال انا اتمتعت معاكى يا قمر ياريت يا روحى تخلى متحرمنيش من جسمك الجميل دة ووعد انو يكون سر بينا

منال:: بكسوف انا مش عارفه اقولك ايه يا نانى بس بجد انا كنت مبسوطه اوى واول مرة اعرف ان الست ممكن تتعامل مع الست بالاسلوب دة

سكس  -  نيك  -  جنس  -   بورن  -   ءىءء   -   إباحي  -  افلام سكس  -  افلام نيك

نانى:: دة اسمو ليزبيان (Lesbianism سحاق ياروحى

ومتعه تانيه ونوع راقى من الجنس

منال :: بصراحه انتى عرفتى الكلام دة ازاى وجربتى مع حد قبل كدة

نانى:: اة يا حبيبتى كنت بلبنا واعرف وحدة صاحبتى صديقه قضينا ايام حلوة مع بعض واتعملت منها حلاوة الجنس والسحاق على ايديها بس يا بت با منال السحاق معاها حاجه تانيه ست خبرة وتقدر تفجر فيكى الانوثه والشرمطه وانا معاها كنت بسيب نفسى ليها وكنت بتعامل معاها زى متكون كلها سحر لو اتكلمت مش حعرف اوصفلك قد ايه هى كانت بتخلينى سعيدة

منال : وعمرك مجربتى انك تتعاملى مع رجل

نانى:: بصراحه انا جربت مع شاب وكانت متعه حلوة بس بسرعه لما اتعرفت على سارة اتغيرت 360 درجه وكان احساس تانى امتع مع تجربتىمع مراد

سكس ديوث   -   سكس ساخن   -   سكس سحاق   -   سكس شواذ   -   سكس شيميل   -   سكس عراقى   -   سكس عربي

منال:: اتاريكى يا بنت الحرام كل شباب الكليه حيتهبلو عليكى وانتى لا حياة لمن تنادى مش معبرة اى واحد فيهم ولا عاطيه فرصه لاى حد منهم

نانى : توعدينى انك تكونى حبيبتى وانا حوريكى متعه عمرك مشوفيتها بجد ووسايل حلوة حتعجبك وتخليكى فى عالم تانى

منال :: انتى مجنونه وانا خايفه منك بجد بس تصدقى انا بقيت مدمنه الجنان بتاعك يا روحى

وكملت مذاكرة مع نانى والساعه راحت 8 وابتديت اقلق عشان اصل البيت ومش عايزة اتاخر عشان بابا وماما

ووصلت البيت وماما قاتلى تاكلى يا منال قلتها انى اكلت مع نانى صاحبتى ودخلت شوفت المطبخ وانضف البيت وبابا وصل حضرتلو العشا ودخلت نمت واول محطيت دماغى على السرير كنت بفكر فى اللى حصل وكنت موالعه بمجرد انى افتكر من اللى عملتو نانى معايا

ونمت وانا فرحانه وسعيدة بالتجربه

وتانى يوم صحيت الساعه 8 ورحت الكليه وكانت الشله كلها موجودة ونانى تبصلى وتضحك وايناس كانت لابسه طقم فاجر بصراحه جسمها ملفوف ومليان وحته بطايا كدة فى نفسها وطياز تجنن لدرجه انى ابتديت اتخيل نفسى معاها

والف جسمى حوالين الجسم الميلف المجرم دة ولا وشها وخدودها ولاد الحرام تجنن بجد ايناس بت ملهاش حل وابتديت اشتهى السحاق معاا

نانى :: سرحانه فى ايه يا قمر اللى واخد عقلك

منال "":: بصراحه يا بت يا نانى البت ايناس بطايا جسم فاجر انا اشتهيت الف جسمى حوالين جسمها

نانى:: بضحكه هههههههاى عاليه انتى يا بت الحرام تجربه واحدة وعملت كدة فيكى امال انا اعمل ايه بس ماقلقيش يا روحى يا قمرى انت ايناس مش حتاخد غلوة معايا بس سيبى الموضوع دة عليا

سكس نيك  -  سكس نيك طيز  -   سكس هندي   -  سكس ويب كام   -   صور سكس  -  صور سكس محارم  -  طيز كبيرة

منال: بجد يا قلبى حتعرفى تعملى كدة ولا حنافى من ايناس تعمل فيها ابوعلى

نانى:: هههههههه وحياتك انت يا قمر يالى مليت عليا حياتى لاخلى ايناس تجيلك وتبوص رجلك كمان هههههههه ودة وعد منى بس قوليلى مش ناويه النهاردة تذكرى معايا

منال :: بصراحه يا يا حبيبتى انا عايزة اشبع منك بس ماما مضايقه عليا الخروج ولما حبيت اذاكر معاكى كانت مضيقه عليا وتقولى الحكايه والرويه واقول لابوكى ايه بس متقلقيش انا جدبر امورى مع ماما

نانى: ليه كدة يا روحى ماما ايه بس وحكايه وروايه قولها بذاكر مع صحبتى عادى يا بنتى معروف الاصحاب ييشجعوا بعض على المذاكر وبعدين الترم الاول قرب ودى حجه قوبه

منال:: ايوة يا روحى بس ماما قالتلى عشان اقنع بابا لازام ضاحبتك تيجى عندنا وتذاكر وابوكى يشوف الوضع بعينه ساعتها مفيش مانع انك تروحى مع اصحابك

نانى: وايه المشكله مش فارقه انا اجيلك واذاكر معاكى

وبالفعل جاءت نانى البت عندى اكتر من مرة وكل مرة كنت بستمع معاها بطرق مختلفه من السحاق وكنت بروح البيت عند نانى وبداءت علافتنا توضد بحب واننا بقينا منعرفش نستغنى عن بعض زى مبكون زوجين ارتبطو ببعض وكنا بنفكر كتير انا ونانى ازاى نوقع نانى بفخ السحاق بمواصفات جسمها الفاجر

وبالفعل بداءت نانى تعمل انفردات هى وايناس وعرفت ازاى توقعها وتخليها تنضم لينا وازاى نكون سعداء ونكون مع بعض

ودة حيكون مضمون الجزء التانى واحلى سحاق مع احلى جسم فاجر جسم ايناس
هذا حيكون ملخص حلقاتنا من السلسه التانيه وترقبو سحاق ساخن ولون جديد من السحاق

قصص سكس   -  قصص سكس محارم  -   مص زب    -  مقاطع سكس  -   نيك سمراء    -  نيك طيز محارم   -   نيك كس

 

No comments:

Post a Comment